نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه پخش جریانی ویدئو به تلویزیون

نحوه پخش جریانی ویدئو به تلویزیون. اگر این فایل ویدیویی عالی را در رایانه شخصی خود داشته باشید و بخواهید آن را در تلویزیون خود پخش کنید ، جایی که دوستان و خانواده می توانند از آن لذت ببرند ، چه می کنید؟ آسان است. با استفاده از شبکه بی سیم یا دستگاه دیگر ، فایل را از رایانه شخصی خود پخش کنید. روند کار ساده است و می تواند بسیار سودآور باشد.

مرحله 1

ضبط ویدیوی دیجیتال خود را بررسی کنید تا ببینید آیا از قابلیت پخش ویدئو برخوردار است. بیشتر TiVO ها به شما امکان می دهند از شبکه بی سیم و اینترنت خود برای پخش جریانی فایل های ویدئویی و بسیاری موارد دیگر از رایانه گرفته تا تلویزیون استفاده کنید. کافیست به وب سایت شرکت بروید ، وارد سیستم شوید و پرونده هایی را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید. همچنین می توانید از Xbox 360 با رایانه مجهز به مرکز رسانه استفاده کنید.

مرحله 2

رابطی خریداری کنید که به رایانه شما متصل است و فایل را به گیرنده متصل به تلویزیون منتقل می کند. تعدادی از تولید کنندگان بهتر در گوگل ذکر شده اند. پس بهتر است قبل از خریداری کابل ابتدا به جستسجوی کابل بسیار با کیفیت بپردازید تا از خرابی های اینده جلوگیری کنید و همچنین بعد از مدتی کابل خریداری شده دوباره دچار اسیب دیدگی نشود.

مرحله 3

قبل از اتصال نرم افزار همراه با رابط ، به رایانه خود نصب کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که سیستم عامل شما هنگام اتصال ، رابط را شناسایی کرده و به درستی تنظیم می کند. سپس با دقت کابل را تنظیم نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های تلویزیون 55XTU615 ایکس ویژن

مرحله 4

(فرستنده) را به پورت USB یا firewire رایانه شخصی و (گیرنده) را به ورودی های صوتی و تصویری آنالوگ در تلویزیون وصل کنید. بسیاری از این سیستم ها روش هایی دارند که می توانید بررسی کنید که آیا به درستی کار می کنند یا خیر.

مرحله 5

از نظر تداخل تلفن های بی سیم ، اجاق های مایکروویو یا سایر دستگاه ها بررسی کنید. اگرچه بسیاری از تلفن های جدید در حال حاضر با پهنای باند بالاتر کار می کنند ، اما ممکن است دستگاه های قدیمی تداخل ایجاد کنند.

مرحله 6

با استفاده از نرم افزار همراه با رابط ، پرونده هایی را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید و سپس با خیال بنشینید و از نمایش لذت ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =