نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های تعمیر صفحه سبز تلویزیون . سبز شدن صفحه تلویزیون ایکس ویژن  در برخی مواقع بیشتر و بیشتر رایج می شود. خوشبختانه یک راه بسیار ساده برای رفع آن وجود دارد.

روش های تعمیر صفحه سبز تلویزیون
روش های تعمیر صفحه سبز تلویزیون

صفحه سبز تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن  شما دارای صفحه سبز است، باید آن را ریست کنید. تلویزیون ایکس ویژن  خود را از دیوار جدا کنید و 60 ثانیه صبر کنید. در حالی که برق تلویزیون ایکس ویژن  را قطع کرده اید، دکمه پاور تلویزیون ایکس ویژن  را به مدت 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. پس از پایان دقیقه، تلویزیون ایکس ویژن  خود را دوباره به برق وصل کنید. صفحه سبز رنگ باید از بین برود! مشکل صفحه سبز تلویزیون ایکس ویژن  (که صفحه سبز مرگ نیز نامیده می شود) می تواند به روش های مختلفی ظاهر شود.

به عنوان مثال، می تواند یک رنگ سبز یکدست ساده، ته رنگ سبز، بهم ریختگی خطوط سبز پیکسلی، چشمک زن چند رنگ، جایگزینی سیاه با سبز و سایر مسائل بصری باشد. خوشبختانه، تقریباً همه اینها قابل رفع هستند.

تلویزیون ایکس ویژن  خود را چرخه برق (تنظیم مجدد) کنید

در بیشتر موارد، چرخه برق (بازنشانی نرم) تلویزیون ایکس ویژن  شما مشکلات صفحه سبزی را که با آن مواجه هستید برطرف می کند.

برای انجام این کار، کافی است با زدن دکمه پاور روی کنترل از راه دور یا مستقیماً روی تلویزیون ایکس ویژن ، تلویزیون ایکس ویژن  را خاموش کنید. بعد، تلویزیون ایکس ویژن  را حداقل 60 ثانیه از پریز جدا کنید.

در حالی که تلویزیون ایکس ویژن  خاموش و از پریز برق نیست، ادامه دهید و دکمه پاور کنار تلویزیون ایکس ویژن  را حدود 10 ثانیه نگه دارید. این مرحله باید با دکمه پاور روی خود تلویزیون ایکس ویژن  انجام شود نه با ریموت!

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی های تلویزیون 55XTU725 ایکس ویژن

این کار باعث می شود تا برق باقی مانده در تلویزیون ایکس ویژن  تخلیه شود. در نهایت، تلویزیون ایکس ویژن  را دوباره به پریز برق وصل کنید و آن را روشن کنید. چرخه برقی دستگاه را مجبور به تنظیم مجدد می کند و احتمالاً صفحه سبز تلویزیون ایکس ویژن  شما را تعمیر می کند.

در حالی که مشکل صفحه سبز معمولاً موقتی است، ممکن است پس از چند روز بازگردد و شما باید این روند را تکرار کنید! اگر کار نکرد، به بررسی تمام اتصالات مختلف به تلویزیون ایکس ویژن  خود ادامه دهید.

اتصالات شل را بررسی کنید

در مرحله بعد، می خواهید به سرعت تلویزیون ایکس ویژن  خود را برای وجود کابل های شل شده بررسی کنید. اتصالات ضعیف یا از دست رفته به راحتی می تواند منجر به سبز شدن صفحه نمایش شود. فقط مطمئن شوید که تمام سیم ها به درستی و ایمن وارد تلویزیون ایکس ویژن  شما شده باشند.

اگر لازم است آنها را از برق بکشید و سپس دوباره وصل کنید تا مطمئن شوید که به درستی وصل می شوند، ادامه دهید و این کار را انجام دهید.

سیم های آسیب دیده را بررسی کنید

در حالی که مطمئن می شوید همه چیز به درستی وصل شده است، بهتر است سیم های آسیب دیده را بررسی کنید. شما به طور خاص به دنبال خمیدگی ها، فرسودگی ها و سیم هایی هستید که دیگر نتوانند در پریزها محکم بمانند. بسیاری از اینها بسیار آسان و مقرون به صرفه برای جایگزینی هستند و باید به راحتی قابل تشخیص باشند.

اغلب مشکل مربوط به کابل HDMI است. اینها به راحتی می توانند در طول زمان پیچ خورده و بشکنند.

حالت HDR+ را غیرفعال کنید

در برخی تلویزیون ایکس ویژن ‌ها، حالت HDR («محدوده دینامیکی بالا») می‌تواند صفحه سبز را فعال کند. اگر می توانید در منو پیمایش کنید، SETTINGS را باز کنید، PICTURE و سپس EXPERT SETTING را انتخاب کنید. بسته به تلویزیون ایکس ویژن  شما، مکان کمی متفاوت خواهد بود، اما پیدا کردن آن نباید سخت باشد.

این مطلب را از دست ندهید   چرا تلویزیون ایکس ویژن صدا ندارد؟

در تنظیمات تخصصی، حالت HDR+ را غیرفعال کنید و ببینید آیا رنگ سبز تلویزیون ایکس ویژن  شما از بین می‌رود یا خیر. گزینه دیگر این است که حالت HDR+ را روشن بگذارید و سپس حالت RGB Only Mode را روی Off قرار دهید. ممکن است لازم باشد بین این تنظیمات جابجا شوید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کند.

به روز رسانی نرم افزار تلویزیون ایکس ویژن

یک تلویزیون ایکس ویژن  هوشمند نیاز به به روز رسانی مداوم دارد تا اطمینان حاصل شود که سیستم به خوبی کار می کند. بنابراین، اگر تلویزیون ایکس ویژن  شما از ارتقای نرم افزار خود عقب مانده باشد، می تواند انواع مشکلات را ایجاد کند. از جمله، اما نه محدود به، مشکلات صفحه سبز.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال جدیدترین به روز رسانی سیستم عامل موجود برای مدل تلویزیون ایکس ویژن  خود باشید.

هر تلویزیون ایکس ویژن  کمی متفاوت خواهد بود، اما کاری که باید انجام دهید این است:

  • به تنظیمات بروید.
  • گزینه Support را انتخاب کنید.
  • حالا به Software Update بروید.
  • گزینه Update Software را انتخاب کنید.

تلویزیون ایکس ویژن  شما به طور خودکار به روز می شود. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد، اما تلویزیون ایکس ویژن  شما پس از اتمام به شما اطلاع می‌دهد.

تنظیم مجدد تلویزیون ایکس ویژن  به حالت کارخانه

با روشن بودن تلویزیون ایکس ویژن ، ادامه دهید و گزینه تنظیم مجدد کارخانه را در منوی تلویزیون ایکس ویژن  پیدا کنید. هر تلویزیون ایکس ویژن  فرآیند متفاوتی دارد که باید برای انجام بازنشانی کارخانه ای دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با دلایل لرزش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

من به شما توصیه می کنم فقط سازنده تلویزیون ایکس ویژن  خود را در گوگل جستجو کنید و سپس “بازنشانی کارخانه” را بنویسید. به عنوان مثال، “بازنشانی به تنظیمات کارخانه تلویزیون ایکس ویژن  سامسونگ”.

بازنشانی به تنظیمات کارخانه اساساً تلویزیون ایکس ویژن  شما را به تنظیماتی که در روز خرید تلویزیون ایکس ویژن  داشت باز می‌گرداند.

تنظیم مجدد کارخانه ای تلویزیون ایکس ویژن  بدون ریموت

اگر به هر دلیلی به کنترل از راه دور تلویزیون ایکس ویژن  خود دسترسی ندارید، همچنان می توانید تلویزیون ایکس ویژن  خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

برای انجام این کار دکمه های تلویزیون ایکس ویژن  خود را پیدا کنید. بسته به مدلی که دارید، اینها ممکن است در سمت راست، سمت چپ یا خیلی پایین دستگاه باشند.

مجدداً، می‌خواهید سازنده تلویزیون ایکس ویژن  خود را در گوگل جستجو کنید، و سپس «بازنشانی به تنظیمات کارخانه بدون کنترل از راه دور» را برای یافتن دکمه‌های دقیقی که باید فشار دهید و به چه ترتیبی پیدا کنید.

این کار باعث خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن ، راه اندازی مجدد و بازنشانی به تنظیمات کارخانه می شود. فرآیند راه اندازی مجدد و بازنشانی می تواند حدود یک دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

در این مرحله شما باید به طور کامل مشکل صفحه سبز تلویزیون ایکس ویژن  خود را حل کرده باشید، اما فقط در صورتی که این کار را نکرده اید، من برخی از مراحل اضافی را که ارزش امتحان کردن قبل از پایان دادن به آن را دارد، اضافه کرده ام.

پیشنهاد مطالعه: آَشنایی با دلایل صفحه سیاه مرگ تلویزیون ایکس ویژن 

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =