نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا شما هم برای نصب برنامه در تلویزیون هوشمند خود مشکل دارید؟ اگر پاسختان بله است پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. در دنیای امروز و با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از اپلیکیشن و برنامه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. خبر خوب اینکه نصب برنامه در تلویزیون های هوشمند قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای به آن ها اضافه می کند که در این مقاله به آن ها پرداخته می شود. شما می توانید به راحتی با استفاده از این راهنمای جامع هر برنامه ای را در تلویزیون هوشمند خود نصب کنید. کافیست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برای نصب برنامه در تلویزیون هوشمند خود چه کنیم؟

قبل نصب برنامه باید حتما از اتصال تلویزیون هوشمند خود به اینترنت مطمئن باشید. این نکته را فراموش نکنید که بعد نصب برنامه در تلویزیون برای دسترسی بهتر و آسان تر به آن حتما برنامه فایل اکسپلورر را روی تلویزیون خود نصب کنید.

اتصال به اینترنت یکی از قابلیت های فوق العاده و جذاب تلویزیون های هوشمند به خصوص محصولات ایکس ویژن است که این روزها مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفته است. قبل نصب برنامه حتما توجه کنید که آن را از چه منبعی دانلود می کنید. گاهی اوقات نصب یک اپلیکیشن اشتباه روی تلویزیون شما باعث ویروسی شدن آن می شود. از طرفی ممکن است نسخه برنامه نصب شده با تلویزیون هوشمند شما همخوانی نداشته باشد. در چنین مواقعی هیچ راهی به جز حذف برنامه ندارید.

برای نصب برنامه در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن 2 راه پیش روی شما قرار دارد. اول اینکه برنامه را به طور مستقیم از مرورگر دانلود و روی تلویزیون خود نصب کنید که در این روش باید مراقب باشید که برنامه را از کجا و چگونه دانلود می کنید. روش دوم اتصال از طریق یو اس بی است. در ادامه هر 2 روش را با هم مرور می کنیم.

  • در تلویزیون خود در قسمت برنامه ها، در مرورگر تلویزیون نرم افزار مورد نظر را پیدا می کنیم. توجه کنید که اپلیکیشن با نسخه تلویزیون هوشمند شما همخوانی داشته باشد.
  • فایل دانلود شده برنامه در قسمت دانلودها ذخیره می شود. وارد آن شده و نرم افزار را نصب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   رفع تراشه در صفحه تلویزیون LCD

اتصال از طریق یو اس بی

شما می توانید برنامه مورد نظر را از طریق یو اس بی به تلویزیون متصل کنید. فایل را از داخل فلش پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا فرایند نصب برنامه شروع شود.

به همین راحتی توانستید برنامه مورد نظرتان را در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن خود نصب کنید.

در پایان می توانید نظرات خود در خصوص نصب برنامه در تلویزیون را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هجده =