نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیکسل شدن تلویزیون ایکس ویژن یک ناهنجاری تصویر است که به شکل بلوک های کوچکی است که به سرعت در حال حرکت هستند. برخی آن را اثر “بلاک” یا “پازل اره منبت کاری اره مویی” می نامند. هر طور که آن را توصیف کنید، این یک مشکل آزاردهنده است که می تواند توسط عوامل متعددی ایجاد شود. از این نکات و ترفندها استفاده کنید تا مطمئن شوید که پیکسل سازی تجربه تماشای تلویزیون ایکس ویژن LCD بعدی شما را خراب نمی کند.

پیکسل شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

پیکسل شدن زمانی اتفاق می افتد که سیگنال ورودی به تلویزیون ایکس ویژن شما ضعیف یا ناقص باشد. در نتیجه، تلویزیون ایکس ویژن تمام داده های مورد نیاز برای پردازش نادرست تصویر را ندارد و پیکسل شدن اتفاق می افتد. در اصطلاح عامیانه، می توان آن را به عنوان تجلی تلویزیون ایکس ویژن یک تصویر ناقص در نظر گرفت. علل این مشکل معمولاً از سیگنال های دیجیتال یا آنالوگ ناقص یا نادرست ناشی می شود.

راه حل رفع مشکل

سیگنال ضعیف کابل محتمل ترین مقصر است. اگر مشکل پیکسلی شما با قطع صدا همراه است، سیگنال را به منبع ردیابی کنید. اگر تلویزیون ایکس ویژن کابلی دیجیتال تماشا می‌کنید، مطمئن شوید که کابل‌های شما به طور ایمن به جعبه کابل وصل شده‌اند و سیگنال کابل ورودی شما از قدرت کافی برخوردار است. برای اندازه گیری این موضوع با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید.

اگر کانال‌های HD را روی تلویزیون ایکس ویژن LCD خود تماشا می‌کنید و پیکسل‌سازی را تجربه می‌کنید، ممکن است مشکل آنتن باشد. برای افزایش قدرت سیگنال خود، یک آنتن خارجی یا روی پشت بام نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آب خوردگی تلویزیون ایکس ویژن

اگر در حین تماشای دی‌وی‌دی پیکسل‌سازی را تجربه می‌کنید، ممکن است دیسک خراشیده مقصر باشد. دی وی دی مزاحم را با یک پارچه خشک با پاک کردن از لبه داخلی به لبه بیرونی تمیز کنید. هرگز با حرکات دایره ای اطراف دیسک را پاک نکنید. اگر دی وی دی شما به شدت آسیب دیده است، یک کیت تعمیر دی وی دی بخرید که شامل ابزارهای لازم برای پر کردن خراش های عمیق روی دی وی دی شما است. اگر پخش کننده دی وی دی شما در پخش همه دی وی دی ها مشکل دارد، ممکن است مشکلی در انتقال لیزر روی پخش کننده باشد.

راه حل های برای جلوگیری از خرابی

هنگام برخورد با سیگنال های کابلی در خانه، مهم است که به یاد داشته باشید که فقط “سیگنال” کافی برای دور زدن وجود دارد. اگر چندین تلویزیون ایکس ویژن و چندین اسپلیتر دارید که کابل شما را به هر اتاق در خانه می‌برد، ممکن است سیگنال‌های ضعیفی را تجربه کنید. اسپلیترهای کابل کواکسیال قدرت سیگنال را به نصف کاهش می دهند، بنابراین در صورت امکان آنها را حذف کنید. از یک کارمند کابل بخواهید که برای شناسایی و حل این مشکلات به خانه شما مراجعه کند تا قدرت سیگنال کابل شما افزایش یابد.

یک دی وی دی پلیر با کیفیت بخرید. پخش کننده های DVD در محدوده زیر 100 دلار به اندازه پخش کننده های زیباتر دوام نمی آورند. قبل از خرید دی وی دی پلیر تحقیق کنید و بهترین دی وی دی را که می توانید خریداری کنید. دی‌وی‌دی‌های آسیب‌دیده را با میل بیشتری پخش می‌کند و با کیفیت تصویر بهتر و عمر طولانی‌تر بدون پیکسل‌سازی پاداش دریافت خواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   OSD تلویزیون

https://tv-xvision.ir/%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-rgb-pc-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 1 =