نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا تصویر تلویزیون من در حال شکستن و یخ زدن است؟

تصویر شکسته و یا زنگ زده به این معنی است که تصویر شما در هنگام پخش دچار بریدگی می شود. اگر در هر زمان هنگام تماشای سرویس تلویزیون Bell MTS Fibe خود ، تصویر یخ می زند ، پیکسل می شود یا هر دو ، ممکن است یک تنظیم مجدد ساده برای رفع مشکل باشد. علت این مشکل بسیار زیاد اما رفع آن بسیار آسان است. پیکسلاسیون و انجماد عمومی زمانی اتفاق می افتد که اختلال در سیگنال تلویزیون وجود داشته باشد یا اینکه یک سیگنال ضعیف وجود داشته باشد. در ادامه در رابطه با علت این موضوع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ارتباطات خود را بررسی کنید:

ارتباطات تلویزیون در این مشکل بسیار اثر گذار است و ممکن است این ارتباطات دچار خرابی شده باشد که برای رفع آن ابتدا باید اتصالات را بررسی نمایید. برای این کار به صورت زیر عمل نمایید.

  • کابل HDMI را از جعبه تنظیمات تلویزیون Bell MTS Fibe جدا کنید.
  • 30 ثانیه صبر کنید.
  • کابل HDMI را دوباره به برق وصل کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام کابلهای اتصال روی جعبه تنظیم و تلویزیون شما ایمن هستند.

اگر هنوز مشکلی را تجربه می کنید:

در صورتی که هنوز مشکل به طور کامل برطرف نشده است و هنوز این مشکل در تلویزیون شما قرار دارد. این راه حل را بررسی نمایید.

  • اطمینان حاصل کنید که همه کابلهای اترنت و / یا Coax به طور ایمن در جای خود قرار گرفته اند.
  • برق را از Bell MTS 2Wire یا Pace RG و همچنین جعبه تنظیمات متضرر جدا کنید.
  • 60 ثانیه صبر کنید.
  • دوباره برق را به Bell MTS 2Wire یا Pace RG متصل کنید.
  • منتظر بمانید تا چراغ های Bell MTS 2Wire یا Pace RG شروع به کار کنند.
  • دوباره برق را به جعبه تنظیمات متصل وارد کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه از خرابی جعبه کابل تلویزیون ایکس ویژن مطلع شویم؟

در صورت ادامه داشتن خرابی ممکن است اشکال از سیم ارتباط شما باشد پس بهتر است این سیم را نیز بررسی نمایید. بعد از بررسی راه حل های فوق در صورتی که مشکل برطرف نشد بهتر است از مرکز ما کمک بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =