نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چیزهای کمی می توانند به اندازه خرابی لوازم الکترونیکی خسته کننده باشند. این امر به ویژه در مورد تلویزیون، که اغلب بخش مرکزی خانه است، صادق است. برای تعمیر صفحه نمایش ایکس ویژن که روشن نمی شود، ابتدا باید کنترل از راه دور، نوار برق و سیم برق را رد کنید، اما ممکن است مشکل از خازن باشد که ممکن است نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن بدون برق

مشکلات تلویزیون می تواند گران باشد، به خصوص اگر تحت گارانتی نباشد. هنگامی که تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود، چند مرحله اساسی عیب یابی وجود دارد که می توانید برای حل رایج ترین مشکلات انجام دهید. خوشبختانه، اگر پشت کابینت سرگرمی شما تاریک است، این کارها بسیار آسان هستند و به چیزی جز پیاده روی در اتاق و چراغ قوه نیاز ندارند.

اولین کاری که باید انجام دهید وقتی تلویزیون ایکس ویژن شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود این است که کنترل از راه دور و دوشاخه برق را بررسی کنید. این می تواند چیزی به سادگی باتری های از راه دور مرده باشد. اگر تلویزیون خود را به دوشاخه برق وصل کرده اید، آن را به عنوان مقصر رد کنید. اگر تمام مراحل عیب یابی شما جواب نداد، گارانتی خود را بررسی کنید. اگر تلویزیون شما در محدوده زمانی محدود باشد، ممکن است واجد شرایط تعمیرات رایگان باشید.

مشکلات مربوط به برق از راه دور

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که چگونه می خواهید برق را کنترل کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد از کنترل از راه دور استفاده می کنند، معمولاً منشأ مشکل همین است. اولین چیزی که باید تست کنید این است که آیا باتری ها تمام شده اند یا خیر. این یک جایگزین آسان است و اگر باز هم کار نمی کند، همیشه می توانید باتری های قدیمی را دوباره در آن قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   پورت‌های ورودی و خروجی

نکته دیگری که باید هنگام عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن خود بررسی کنید این است که آیا چیزی سیگنال بین کنترل از راه دور و تلویزیون را مسدود می کند یا خیر. سعی کنید به تلویزیون نزدیکتر شوید و موقعیت از راه دور را تغییر دهید. همچنین ممکن است کنترل از راه دور شما خراب شده باشد، بنابراین آخرین مرحله عیب یابی باید دور انداختن کنترل از راه دور و روشن کردن تلویزیون با استفاده از دکمه پاور باشد.

مشکلات پاور دکمه پاور

اگر کنترل از راه دور را امتحان کرده‌اید و تلویزیون همچنان روشن نمی‌شود، مرحله بعدی در عیب‌یابی تلویزیون ایکس ویژن بدون برق، بررسی سیم برق است. اگر تلویزیون شما به یک پریز برق وصل شده باشد، ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد. همچنین می توانید تلویزیون را از نوار جدا کرده و آن را به دیوار وصل کنید تا مطمئن شوید که پریز برق شما مقصر نیست. همچنین باید بررسی کنید که اتصال پشت تلویزیون کاملاً محکم باشد.

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود و منبع برق را بررسی کرده اید، ممکن است تلویزیون شما به عنوان یک اقدام محافظتی به حالت خاموش شدن رفته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، یک چراغ برق چشمک زن خواهید دید. در این صورت، کابل برق را جدا کنید و تلویزیون را حداقل سه دقیقه از برق جدا کنید. وقتی دوباره آن را وصل کردید، مشکل باید خود به خود حل شود.

https://tv-xvision.ir/%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b5%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

زمانی که تعمیرات ضروری است

اگر تلویزیون ایکس ویژن شما روشن نمی شود و تمام مراحل اولیه عیب یابی را امتحان کرده اید، ممکن است مشکل جدی تری باشد. گارانتی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ممکن است بتوانید تعمیرات را به صورت رایگان انجام دهید. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه تعمیر داشته باشید، مگر اینکه از جدا کردن تلویزیون راحت باشید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا صفحه تلویزیون ایکس ویژن من سوسو می زند؟

در تلویزیون‌های صفحه‌تخت امروزی، مشکل دائمی عدم دوام خازن‌ها وجود دارد. اگر متوجه شدید که تلویزیون ایکس ویژن شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود یا وقتی روشن است صدای کلیک می شنوید، ممکن است مشکلی داشته باشید که نیاز به تعمیر دارد. برای اینکه خودتان آن را تعمیر کنید، باید یک آهن لحیم کاری و استعداد جدی برای کار با قطعات الکتریکی داشته باشید. می توانید دستورالعمل های آنلاین را پیدا کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =