نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویروسی شدن تلویزیون های هوشمند یکی از مشکلات اساسی این دستگاه ها می باشد که معمولا با چند ترفند ساده و نصب آنتی ویروس مناسب برطرف می شود. در این مقاله از نمایندگی ایکس ویژن قصد داریم مهم ترین نشانه های ویروسی شدن تلویزیون های هوشمند را به شما معرفی کرده سپس روش هایی برای جلوگیری از بروز این مشکل را به شما معرفی کنیم.

این روزها تلویزیون های هوشمند امکانات و مزایای فراوانی برای کاربران خود فراهم می کنند که یکی از آن ها اتصال به اینترنت است. اتصال به اینترنت بسیاری از نیازهای روزمره افراد را برطرف می کند اما در عین حال مشکلاتی هم برای آن ها به وجود می آورد که از مهم ترین این مشکلات می توان به ویروسی شدن تلویزیون هوشمند شما اشاره کرد.

معرفی مهم ترین دلایل ویروسی شدن تلویزیون های ال ای دی شارپ

سوال اغلب کاربران این است که چرا تلویزیون ویروسی شده و برای جلوگیری از این مشکل باید چه کرد؟ برخی از کاربران در اثر ناآگاهی آنتی ویروس مناسب روی تلویزیون های هوشمند خود نصب نمی کنند و همین عامل باعث ویروسی شدن تلویزیون آن ها می شود.

شما با ورود به سایت های مشکوک و ناشناس تلویزیون خود را در معرض ویروسی شدن قرار می دهید. اتصال فلش های ویروسی هم می تواند باعث آسیب های جدی به تلویزیون شما از جمله ویروسی شدن آن ها شود.

یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصر به فرد تلویزیون های هوشمند، امکان نصب برنامه های مختلف است. این برنامه ها ممکن است هنگام نصب دارای ویروس و بدافزارهایی باشند که با نصب کامل به تلویزیون منتقل می شوند. بهتر است برای جلوگیری از ویروسی شدن دستگاه نرم افزارهای خود را از منابع ناشناس دانلود و نصب نکنید. اگر قصد دانلود این برنامه ها را دارید، مستقیم آن را از طریق تلویزیون نصب نکنید. ابتدا برنامه مورد نظر را روی رایانه خود نصب کرده سپس آن را به تلویزیون منتقل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   صدای تلویزیون ایکس ویژن

طریقه حذف ویروس در تلویزیون های هوشمند

سوال اصلی این است که چگونه ویروس های تلویزیون هوشمندمان را از بین ببریم؟ برای این کار 2 راه پیش روی شما قرار دارد. اول اینکه تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه خود برگردانید که در این صورت تمام اطلاعات آن حذف می شود و بهتر است قبل استفاده از این روش حتما از اطلاعات خود بک آپ تهیه کنید.

روش دیگر که می توانید بدون حذف اطلاعات مورد نیازتان تلویزیون خود را ویروس کشی کنید این است که حتما به یک نمایندگی مجاز شرکت ایکس ویژن مراجعه کنید.

چگونه از ویروسی شدن تلویزیون خود جلوگیری کنیم؟

بهتر است برای جلوگیری از ویروسی شدن تلویزیون خود این موارد را به طور کامل رعایت کنید:

از ورود به سایت های نامطمئن بپرهیزید.

تلویزیون خود را به هیچ عنوان به فلش های ویروسی وصل نکنید.

زمانی که به اینترنت خود نیاز ندارید، حتما آن را قطع کنید.

سعی کنید تا حد امکان سخت افزار و برنامه های تلویزیون هوشمند خود را به روز کنید.

برای تلویزیون خود سدهای امنیتی ایجاد کنید. برای این کار از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

مهم تر از همه سعی کنید قبل اتصال تلویزیون به اینترنت یک آنتی ویروس مناسب روی دستگاهتان نصب کنید.

در این مقاله سعی کردیم نشانه های مهم ویروسی شدن تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن را به شما معرفی کنیم. برای دریافت هرگونه خدمات در زمینه تعمیر تلویزیون کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یازده =