نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا تلویزیون من هیچ سیگنالی نمی گوید؟

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که تلویزیون شما خارج از سیگنال باشد اما شما در محدوده ی سیگنال قرار دارید. تصویر و صدا را دریافت نمی کنید. برای رفع این مشکل با ما همراه باشید. اگر HDTV یا تلویزیون استاندارد شما پیغام خطای “بدون سیگنال” را نشان می دهد ، ممکن است به دلیل یکی از مشکلات زیر باشد.

تعداد تلویزیون ها در محل:

تعیین کنید که چه تعداد تلویزیون تحت تأثیر قرار گرفته است.

  • اگر یک تلویزیون در محل است ، مرحله دو را ادامه دهید.
  • اگر چند تلویزیون یا همه تلویزیون تحت تأثیر قرار گرفته اند ، مرحله 5 را ادامه دهید.

اطمینان از اصتال تلویزیون به ورودی:

  1. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون HDT شما با منبع تلویزیون Bell MTS Fibe در همان منبع / ورودی باشد.
  2. دکمه تلویزیون را روی کنترل از راه دور Bell MTS Fibe TV فشار دهید.
  3. دکمه TV / Video را فشار دهید.
  4. 10 ثانیه صبر کنید.
  5. مراحل b و c را به طور مداوم تکرار کنید تا از طریق تمام منبع / ورودی های موجود در تلویزیون چرخه بزنید تا منبع / ورودی صحیح انتخاب شود. (یعنی HDMI 1 ، HDMI 2 ، جز 1 1 ، جز 2 2 و غیره) در تلویزیون های استاندارد (غیر HDTV) ، ممکن است فقط 2 گزینه داشته باشید ، تلویزیون یا فیلم.

اگر منبع درست باشد:

  • کابل HDMI را از جعبه تنظیمات تلویزیون Bell MTS Fibe جدا کنید.
  • 30 ثانیه صبر کنید.
  • کابل HDMI را دوباره به برق وصل کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام کابلهای اتصال روی جعبه تنظیم و تلویزیون شما ایمن هستند.
این مطلب را از دست ندهید   تشخیص تلویزیون برای تعمیر

در صورت ادامه مشکل:

  • کابل برق را از پشت جعبه تنظیم Bell MTS جدا کنید.
  • 60 ثانیه صبر کنید.
  • جعبه تنظیمات MTS را دوباره به برق متصل کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
  • اگر هنوز مشکلی را تجربه می کنید:
  • اطمینان حاصل کنید که همه کابلهای اترنت و / یا Coax به طور ایمن در جای خود قرار گرفته اند.
  • برق را از جعبه Bell MTS با برچسب 2Wire یا Pace و همچنین جعبه تنظیمات آسیب دیده جدا کنید.
  • 60 ثانیه صبر کنید.
  • دوباره برق را به جعبه Bell MTS با برچسب 2Wire یا Pace وصل کنید.
  • منتظر بمانید تا نور باند پهن به یک رنگ سبز ثابت تبدیل شود.
  • دوباره برق را به جعبه تنظیمات متصل وارد کنید.
  • صبر کنید تا سیگنال شروع به کار کند.
1/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «عدم گرفتن سیگنال تلویزیون»

  1. bell mts چی هست اصلا و کجای تلویزیون ایکس ویزن قرار دارد؟؟
    ما مشکل کانال یابی داریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =