نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تا به حال مشکل قطع شدن صدای تلویزیون برای شما پیش آمده است؟ تا به حال به این فکر کرده اید که  این مشکل را چگونه و با چه روشی باید ریشه کن کنید؟ اگر پاسخ شما به سوال اول بله و به سوال دوم نه است، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فرض کنید یک روز تعطیل در کنار خانواده نشسته و در حال تماشای سریال مورد علاقه تان هستید که صدای تلویزیون ناگهان قطع می شود. اگر جزء آن دسته افرادی هستید که سریع شروع به ضربه زدن به تلویزیون می کنید، باید بگوییم این کار احتمال خرابی را خیلی بیشتر می کند. در ادامه همراه ما باشید تا راهکارهای رفع این مشکل را به شما یادآوری کنیم.

تعمیر یا تعویض مین برد راهکار رفع مشکل قطع شدن صدای تلویزیون

مین برد یا برد اصلی مهم ترین بخش تلویزیون های هوشمند امروزی محسوب می شود. تمام پردازش های مربوط به صدا و تصویر توسط این قطعه انجام می شود. بنابراین بروز هرگونه خرابی در آن ممکن است مشکلات جدی تری در تلویزیون شما به وجود بیاورد.

تنظیم مجدد تلویزیون

گاهی اوقات مشکلات مربوط به صدای تلویزیون با یک تغییر ساده در تنظیمات برطرف می شود. البته ممکن است بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون هم در رفع مشکل مفید باشد.

تعمیر یا تعویض بلندگوهای تلویزیون های هوشمند

یکی دیگر از دلایل قطع شدن صدای تلویزیون مربوط به خرابی اسپیکرهای آن است که معمولا با تعمیر قطعه معیوب کاملا برطرف می شود.

از جمله دلایلی که باعث خرابی بلندگوهای تلویزیون می شود عبارتند از:

  • ورود هرگونه ضربه به داخل تلویزیون؛
  • آب خوردن تلویزیون که می تواند مشکلات عمده تری را برای شما به وجود بیاورد.
  • انباشته شدن گرد و غبار که باعث کاهش عملکرد قطعات و اجزای تلویزیون می شود.
این مطلب را از دست ندهید   رفع تراشه در صفحه تلویزیون LCD

هزینه رفع مشکل قطعی صدا در تلویزیون های هوشمند

قطع شدن صدا در تلویزیون دلایل مختلفی دارد که در این مقاله سعی کردیم به برخی از مهم ترین آن ها اشاره ای داشته باشیم. با توجه به این موضوع نمی توان هزینه دقیق و مشخصی برای رفع این مشکل در نظر گرفت اما جای هیچگونه نگرانی نیست چون کارشناسان ما در نمایندگی ایکس ویژن سعی می کنند در اسرع وقت با کمترین هزینه ممکن مشکلات تلویزیون هوشمند شما را برطرف کنند.

در کنار شما هستیم.

4/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =