نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از ژوئن 2009، تمام پخش‌های تلویزیون ایکس ویژنی در قالب دیجیتال با کیفیت بالا انجام شده است. برای بسیاری که برای برنامه های تلویزیون ایکس ویژنی خود به دریافت پخش وابسته هستند، این به معنای چالش های جدید در دریافت سیگنال پخش خوب از ایستگاه های تلویزیون ایکس ویژنی محلی است. تلویزیون ایکس ویژن آنالوگ قدیمی‌تر سرنخ‌های زیادی برای سیگنال بد ارائه می‌دهد.

دلایل سیگنال های بد تلویزیون ایکس ویژن دیجیتال چیست؟

تصویر می تواند “شبح” شود، پر سر و صدا شود (برف) یا محو شود. با فناوری دیجیتال، تصویر یا خوب است یا از بین رفته است – با کمی فاصله برای نشان دادن مشکل ممکن است.

مشکلات منبع

برخی از مشکلات حتی قبل از خروج سیگنال ویدیویی از ایستگاه رخ می دهد. این خرابی ها در کیفیت تصویر معمولاً موقتی هستند و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی برطرف می شوند. خرابی در تجهیزات پخش ویدیو، مسیریابی یا دریافت ماهواره ای از منابع ویدئویی خارجی که ایستگاه تلویزیون ایکس ویژنی به دست آورده است، ممکن است صفحه نمایش شما را خالی، مسدود یا غیرقابل تماشا کند.

تداخل فرستنده

اشیاء یا شرایط نزدیک به محل دکل انتقال تلویزیون ایکس ویژن ممکن است عامل بعدی برای سیگنال ضعیف تلویزیون ایکس ویژن دیجیتال باشد. عبور هواپیماها، شرایط آب و هوایی مانند طوفان های رعد و برق یا شرایط یخبندان می تواند مانع از انتقال پخش شود. کیفیت تجهیزات انتقال دیجیتال خود ممکن است به دلیل کیفیت ضعیف سیگنال ناشی از طراحی یا نگهداری ضعیف تجهیزات باشد.

تداخل الکتریکی

تداخل الکتریکی می تواند یک عامل هم در منبع انتقال و هم در نزدیکی خانه شما باشد. انتقال فرکانس رادیویی رقابتی، خطوط برق و ترانسفورماتورها و حتی خشک‌کن‌ها یا مته‌های برقی همگی می‌توانند در سیگنال تلویزیون ایکس ویژنی پخش تداخل ایجاد کنند. کمیسیون ارتباطات فدرال، تا حدی برای تنظیم طیف رادیویی مورد استفاده برای انتقال پخش ایجاد شد و وظیفه جلوگیری از مشکلات ناشی از فرکانس‌های رادیویی رقیب را بر عهده دارد. کنترل سایر تداخلات ناشی از شرایط محیطی ممکن است چندان آسان نباشد.

این مطلب را از دست ندهید   آنچه درباره تعمیر برد پاور تلویزیون ایکس ویژن نمی دانید

کیفیت آنتن

اگرچه آنتن های جدیدتر به عنوان آنتن های با کیفیت بالا یا HD به بازار عرضه می شوند، اما عملکرد آنها تفاوتی با آنتن های قدیمی ندارد. تنها تفاوت ممکن است طراحی باشد که به آنها اجازه می دهد تا دریافت را روی یک مکان خاص (آنتن های جهت دار) متمرکز کنند. با این حال، آنتن ها، قدیمی یا جدید، از نظر کیفیت ساخت و توانایی دریافت فرکانس های انتقال بسیار متفاوت هستند. برخی از آنتن ها فقط فرکانس بسیار بالا (VHF) یا فرکانس فوق العاده بالا (UHF) هستند. ممکن است برای دریافت تمام ایستگاه های تلویزیون ایکس ویژنی در منطقه شما به آنتنی نیاز داشته باشید که برای هر دو فرکانس دریافت را فراهم کند.

مکان آنتن

دریافت خوب تلویزیون ایکس ویژن تا حد زیادی به محل قرار دادن آنتن بستگی دارد. آنتن های فضای باز معمولا بسیار موثرتر از آنتن های داخلی هستند. دانستن نحوه جهت دهی آنتن به سمت منبع انتقال نیز کیفیت سیگنال تلویزیون ایکس ویژن را بهبود می بخشد. اجتناب از موانع فیزیکی مانند ساختمان‌های بلند یا برج‌های کلیسا نیز ممکن است باعث بهبود پذیرش شود.

مشکلات اتصال

در نهایت، ممکن است مشکل شما اصلاً کیفیت پخش نباشد، بلکه ارتباط بین آنتن و تلویزیون ایکس ویژن یا تلویزیون ایکس ویژن و سایر تجهیزاتی باشد که ممکن است برای مشاهده سیگنال تلویزیون ایکس ویژن دیجیتال استفاده کنید. کابل های اتصال فرسوده یا آسیب دیده می توانند بر سیگنال تلویزیون ایکس ویژن تأثیر بگذارند.

https://tv-xvision.ir/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 16 =