نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت خود به خود خاموش شدن تلویزیون چیست؟

ممکن است ناامیدکننده باشد که به یک قسمت مهم در برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود برسید و تلویزیون ناگهان خاموش شود. این می تواند نشان دهنده مشکلی در تلویزیون یا منبع تغذیه باشد. برای یافتن علت این مشکل برخی از عیب یابی ها را انجام دهید و به تماشای تلویزیون خود برگردید.

قطعی برق

تجربه نشان می دهد که شاید علت این موضوع بسیار ساده و پیش پا افتاده باشد. یکی از دلایلی که تلویزیون شما می تواند خاموش شود ، قطع مختصر برق است. گاهی اوقات ، تغذیه برقی خانه شما مسائلی را تجربه می کند که باعث قطع بسیار کوتاه برق می شود. ممکن است با وسایل یا چراغ های دیگر متوجه آن نشوید ، اما می تواند روی تلویزیون شما تأثیر بگذارد. محافظ های ولتاژ همچنین می توانند باعث ایجاد وقفه در برق شوند. تلویزیون را مستقیماً به پریز دیواری متصل کنید تا این احتمال خاموش شود.

مشکلات اصلی برد

در موارد بسیار تخصصی تر و سخت افزاری م یتواند بروز این مشکل ناشی از خرابی در برد ها می باشد. یک تلویزیون پردازش نور دیجیتال یا DLP ، از صفحه اصلی برای نمایش تصویر بر روی صفحه تلویزیون استفاده می کند. اگر برد داخل تلویزیون خراب شود ، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد اجزای الکتریکی شود ، که به نوبه خود می تواند تلویزیون را خاموش کند. در چنین مواردی ، تلویزیون معمولاً پس از خاموش شدن سعی می کند دوباره روشن شود.

مشکلات منبع تغذیه

گاهی نیز ممکن است خازن ها که منابع تغذیه ی تلویزیون ها هستند دچار خرابی شده باشند و نتوانند تغذیه رسانی به سیستم را به طور کامل انجام دهند. خازن های معیوب داخل منبع تغذیه نیز می توانند تأثیر منفی داشته باشند. وقتی منبع تغذیه خراب شود ، جریان برق به اجزای الکتریکی تلویزیون را قطع کرده و مجموعه را خاموش می کند. منبع تغذیه را تعویض کنید تا این مشکل برطرف شود.

این مطلب را از دست ندهید   سفید شدن صفحه تلویزیون ایکس ویژن

ملاحظات

اگر نمی توانید به تنهایی مشکل را برطرف کنید ، یک تکنسین معتبر استخدام کنید. بیشتر تلویزیون های مدرن پیچیده هستند و افراد عادی نمی توانند بدون هیچ مشکلی یکی را جدا کنند و آن را برطرف کنند. اگر تلویزیون شما هنوز تحت گارانتی است ، با سازنده تماس بگیرید و درباره تعمیر تلویزیون س askال کنید. سازنده ممکن است یک تکنسین واجد شرایط را برای تماشای تلویزیون به خانه بفرستد یا از شما بخواهد تلویزیون را برای تعمیرات ارسال کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =