نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تصویر تلویزیون شما خیلی تاریک است چه کاری باید انجام دهید

ممکن است برای شما نیز پیش بیاید که در هنگام روشن کردن تلویزیون بعد از مدتی صفحه به رنگ مشکی ظاهر شود. علت رخ دادن این مشکل ممکن است نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد که باید به آن توجه کنید. به هر حال ، اگر تصویر مجموعه شما خیلی تاریک به نظر برسد و در اینجا موارد زیر ارائه شده است ، ایکس ویژن چندین نکته را ارائه می دهد.

بررسی حالات تصویری

اگر حالت Picture روی Cinema یا Custom تنظیم شده باشد ، ممکن است صفحه تاریک شود. اگر بعد از تغییر حالت کیفیت تصویر ، صفحه هنوز تاریک است ، تنظیمات Backlight ، Picture ، Brightness را تغییر دهید و روشنایی را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.

بررسی تنظیمات  Power Saving

اگر Power Saving روی Low یا High تنظیم شود ، صفحه تاریک می شود. مثالی از روش تنظیمات: تنظیمات – تنظیمات سیستم – اکو را انتخاب کنید و صرفه جویی در مصرف برق را روی حالت عادی تنظیم کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

بررسی تنظیمات حسگر نور

حسگر نور تنظیماتی است که در تلویزیون ها وجود دارد که هنگام ایجاد نور بسیار قوی این تنظیمات ایجاد می شود. بعضی از تلویزیون ها دارای حسگر نور هستند. بسته به شرایط نور اتاق ، تصویر روشن تر یا کمتر می شود. خاموش کردن کنترل روشنایی خودکار ممکن است روشنایی تصویر را افزایش دهد. تنظمیمات حسگر نور در تنظیمات اصلی تلویزیون قرار دارد که برای غیر فعال کردن آن باید به این قسمت مراجعه نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   همه چیز درباره رزولوشن تصویر تلویزیون

مشاهده از منابع دیگر

برنامه نویسی را از منبع دیگری مانند DVD player یا VCR مشاهده کنید تا ببینید آیا این مسئله به دلیل ارائه سیگنال به تلویزیون توسط دستگاه ایجاد شده است یا خیر.

ممکن است خرابی از طرف لامپ ها باشد

اگر تلویزیون طرح ریزی است ، تعویض لامپ را در نظر بگیرید. سونی خاطرنشان می کند که برای تلویزیون های فرافکن ، ممکن است یک تصویر تاریک یا تاریک نشان دهنده نیاز به تعویض لامپ باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تعویض لامپ به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

خرابی پیکسل ها

در تلویزیون ها این پیکسل ها هستند که تصاویر را ایجاد می کنند. ممکن است در اثر اتفاقاتی مثل تغییر ولتاژ این پیکسل ها بسوزند. در این مرحله برای رفع این مشکل باید اقدام به تعمیر و تعویض پیکسل ها نمایید تا تصویر در تلویزیون دوباره ظاهر شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =