نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اتصال Blu-ray DVD Player به تلویزیون بدون اتصال HDMI

حتی اگر تلویزیون شما از درگاه HDMI برخوردار نباشد، همچنان می توانید پخش کننده Blu-ray / DVD player خود را متصل کنید تا فیلم و صدا با کیفیت بالا به تلویزیون منتقل کنید. کابل های کامپوننت همچنین از سیگنال های 1080p HD پشتیبانی می کنند، اما رابط کاربری به کابل های بیشتری نسبت به HDMI نیاز دارد. از آنجا که کابل های بیشتری برای اتصال دارید، اتصال کمی بیشتر طول می کشد. در ادامه در رابطه با نحوه ی اتصال با ما همراه باشید.

مرحله 1

یک سر کابلهای ویدیویی م را به پورت هایComponent Video Out) ) در دستگاه پخش Blu-ray متصل کنید، رنگ کابل را با رنگ پورت مطابقت دهید.

مرحله 2

انتهای دیگر کابل ها را در پورت های(Component Video In)  در پانل عقب تلویزیون قرار دهید، مطابق با رنگ ها باید این کار را انجام دهید.

مرحله 3

یک سر کابلهای صوتی کامپوزیت قرمز و سفید را به درهای(Audio Out)  در پخش کننده Blu-ray متصل کنید، با رنگها مطابقت دارد و انتهای دیگر کابلها را به درگاه های(Audio In)  در پانل ورودی پانل وارد کنید تلویزیون.

چگونه تلویزیون کابلی را در تلویزیون دوم بدون جعبه تهیه کنم؟

کابل خود را با کابل های کواکسیال به تلویزیون دوم وصل کنید.

تلویزیون کابلی از همه اتاق های خانه بهتر لذت می برد و برای اتصال کابل خود به اتاق دیگر نیازی به تهیه جعبه کابل ندارید. حتی بدون جعبه کابل نیز می توانید کابل خود را از طریق چندین تلویزیون در خانه خود تماشا کنید. اینها همه قانونی است و به مهارت فنی خاصی نیاز ندارد و روند کار خطرناکی نیست. در واقع، شما می توانید این روند را طی یک ساعت انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده صحیح از تلویزیون

مرحله 1

سر سیم کابل را از پریز کابل دیواری شل کرده و خارج کنید. کابل تلویزیون کواکسیال کوتاه را با قرار دادن سر کابل بر روی کانکتور دیواری کواکسیال کوتاه به دیوار وصل کنید. سر انتهای دیگر کابل کواکسیال کوتاه را به انتهای یک طرفه شکاف کابل وصل کنید. شکاف کابل دارای یک انتهای یک طرفه است، جایی که یک اتصال کواکسیال تک رشته ای برای ورود کابل وجود دارد و یک انتهای دو طرفه، جایی که کابل تقسیم شده و به دو تلویزیون جداگانه منتقل می شود.

مرحله 2

انتهای آزاد کابل کواکسیال که از تلویزیون می آید را به یکی از اتصالات کابل کواکسیال با نخ رایگان در قسمت دو طرف شکاف کابل وصل کنید. سپس سر را محکم کنید. به روشی که تلویزیون در حال حاضر متصل است، شما می توانید همانند گذشته تلویزیون کابلی را تماشا کنید، اما اکنون شما شکاف متصل به انتهای آزاد را دارید که می توانید از همان اتصال کابل به تلویزیون دیگری متصل شوید.

مرحله 3

در حالی که مطمئن می شوید سر را محکم می کنید، انتهای کابل بلند را به انتهای نخ باقیمانده شکاف کابل وصل کنید، سپس انتهای دیگر کابل بلند را به درگاه کواکسیال پیچیده تلویزیون دوم وصل کنید و سر را محکم کنید. تلویزیون ها را روشن کنید، شما قادر خواهید بود به طور مستقل کانال های مختلف از هر تلویزیون را تماشا کنید. تقسیم کننده سیگنال مشابهی را تقسیم می کند، اما این تلویزیون است که تعیین می کند چه کانالی مشاهده شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =