نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

می‌توانید صدا را به تلویزیون ایکس ویژن خود برگردانید تا پس از از دست دادن غیرمنتظره صدا، از بخش صوتی برنامه لذت ببرید. قبل از درخواست خدمات یا مشاوره با یک متخصص، اقدامات عیب‌یابی را برای رفع چندین علت احتمالی از دست دادن صدا انجام دهید، اما اگر برای این کار آموزش ندیده‌اید، به هیچ وجه سعی نکنید تلویزیون ایکس ویژن را باز کنید یا دستکاری فیزیکی انجام دهید.

مشکلات با صداهای تحریف شده تلویزیون ایکس ویژن

مرحله 1

کنترل از راه دور خود را به سمت تلویزیون ایکس ویژن بگیرید و دکمه “بی صدا” را فشار دهید. حتی اگر به خاطر نمی آورید که تلویزیون ایکس ویژن را خاموش کرده باشید، ممکن است شما یا شخص دیگری به طور ناخواسته این کار را انجام داده باشید.

مرحله 2

دکمه “افزایش صدا” کنترل از راه دور را فشار دهید و ببینید میزان صدای فعلی تلویزیون ایکس ویژن در کجای ولوم سنج تنظیم شده است. اگر با هر بار فشار دادن دکمه شروع به شنیدن صدای بیشتری کردید، صدا را خیلی کم کرده اید.

مرحله 3

اگر از بلندگوهای داخلی تلویزیون ایکس ویژن به صدا گوش نمی دهید، هر بلندگوی متصل به تلویزیون ایکس ویژن را از برق جدا کنید. اگر صدا از طریق خود تلویزیون ایکس ویژن پخش شود اما از طریق یک دستگاه خروجی کمکی مانند بلندگو پخش نشود، دستگاه خروجی معیوب است و نه تلویزیون ایکس ویژن.

مرحله 4

به کانال دیگری تغییر دهید تا ببینید آیا از دست دادن صدا در هر کانال رخ می دهد یا فقط در یک کانال. اگر CNN صدا دارد اما کانال آب و هوا صدا ندارد، کانال آب و هوا با یک خطای برنامه‌نویسی مواجه می‌شود که ربطی به تلویزیون ایکس ویژن شما ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   پورت‌های ورودی و خروجی

مرحله 5

اگر روش های عیب یابی صدای شما را باز نمی گرداند، با متخصص تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید. اگر مشکلی در عملکرد داخلی تلویزیون ایکس ویژن وجود داشته باشد، برای رفع آن نیاز به مهارت یک متخصص است.

صدای اعوجاج یا مبهم می تواند لذت تماشای تلویزیون ایکس ویژن را از بین ببرد. دلایل مختلفی برای این تداخل وجود دارد، از تداخل سیگنال گرفته تا مشکلات تجهیزات شما. انجام این مراحل می تواند بسیاری از مشکلات صوتی تلویزیون ایکس ویژن را حل کند.

اتصالات

بررسی کنید که همه اتصالات به تلویزیون ایکس ویژن شما ایمن هستند و کابل ها در شرایط خوبی هستند. کابل صوتی پخش کننده DVD یا جعبه کابل ممکن است شل یا فرسوده شده باشد. اگر درگاه اتصال صدا کثیف شده است با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن

مطمئن شوید که تنظیمات اکولایزر تلویزیون ایکس ویژن شما برای سیستم بلندگوی مورد استفاده شما صحیح است. اگر از بلندگوهای خارجی استفاده می کنید، برای تنظیمات صحیح به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید.

دخالت دستگاه های دیگر

تداخل دستگاه های الکترونیکی مجاور را با روشن و خاموش کردن یکی یکی آزمایش کنید تا ببینید آیا اعوجاج مربوط به آن است یا خیر. ممکن است نیاز به تعویض دستگاه معیوب داشته باشید. ترموستات خود را نیز چک کنید.

علامت خرابی

تلویزیون ایکس ویژن دیگری را به آنتن یا جعبه کابل خود وصل کنید تا ببینید آیا مشکل وجود دارد یا خیر. اگر اینطور است، مشکل با سیگنال است. با ارائه دهنده کابل خود مشورت کنید یا آنتن خود را برای بهبود دریافت تنظیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مبدل DIY VGA به USB

مقالات مرتبط:

تشخیص تلویزیون برای تعمیر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =