نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه تلفن هوشمند را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کنیم؟

همیشه پخش فیلم ها از تلفن های هوشمند به تلویزیون همیشه ایده بسیار خوبی است زیرا تماشای مطالب در صفحه های بزرگتر راحت تر است. اوایل ما مجبور بودیم از سیم و آداپتورهای مختلف استفاده کنیم تا محتوای تلفن های هوشمند خود را به تلویزیون منتقل کنیم. اما امروز، ما در دوران بی سیم زندگی می کنیم. فناوری بی سیم روز به روز در حال پیشرفت و تکامل است و به ما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنیم.

ارتباط گوشی همراه با تلویزیون به صورت بی سیم

آینه سازی تلویزیون های هوشمند در تلویزیون در اتاق های اجتماعات و کلاس های درس بسیار مفید است. زیرا این مکان ها جلسات و جلسات سخنرانی بیشتر است. این به محتوای متفاوتی نیاز دارد تا از افراد مختلف پخش شود و حمل تلفن همراه همیشه آسان است در مقایسه با حمل لپ تاپ در همه جا. این به آنها کمک می کند تا ایده های خود را به روشی موثر و کارآمدتر به راحتی به اشتراک بگذارند.

علت استفاده از این فناوری

بخشهای شرکتی و آموزشی از فناوریهای بی سیم استفاده می کنند تا در جلسات و تظاهرات ها بهره وری بیشتری داشته باشند. Prijector یکی از این فناوری ها است که نحوه ارائه را در هر اتاق کنفرانس یا کلاس تغییر می دهد. این مفهوم با یک مفهوم BYOD ارائه می شود که به افراد امکان می دهد مستقیماً وارد هر اتاق کنفرانس یا کلاس شوند و بدون هیچ زحمتی از هر دستگاهی که دارند بی سیم ارائه دهند.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده صحیح از تلویزیون

به منظور آینه کردن صفحه نمایش تلفن هوشمند بر روی تلویزیون، معیار مورد نیاز این است که تلفن هوشمند شما و تلویزیون باید از Miracast پشتیبانی کنند. حال ممکن است از خود بپرسید که Miracast به چه معناست؟ در اینجا پاسخ است. Miracast یک فناوری است که اجازه می دهد صفحه نمایش گوشی های هوشمند ما را به تلویزیون یا هر نمایشگر بزرگی معکوس کند. امروزه تقریباً تمام موبایل های سیستم عامل های جدیدتر در Android، iPhone و Blackberry از Miracast پشتیبانی می کنند. اگر تلویزیون شما از Miracast پشتیبانی نمی کند، می توانید با استفاده از دانگل Miracast صفحه نمایش تلفن همراه خود را در تلویزیون آینه کنید.

روش استفاده از این عمللکرد

با استفاده از Prijector به عنوان مثال Android، به ما اجازه دهید مراحل آینه سازی تلفن های هوشمند را در تلویزیون درک کنیم

به تنظیمات> به دنبال گزینه Mirror / Cast screen / Wireless display display در تلفن خود بروید.

با کلیک روی گزینه فوق، تلفن همراه شما تلویزیون یا دانگل فعال شده Miracast را شناسایی کرده و روی صفحه نمایش می دهد. مثلاً بگویید تلویزیون سامسونگ.

برای شروع اتصال روی نام ضربه بزنید. اگر اتصال موفقیت آمیز باشد، می توانید محتوا را از تلفن خود به تلویزیون معکوس کنید.

برای قطع از آینه کردن، روی قطع ارتباط ضربه بزنید.

با استفاده از  این قابلیت به راحتی می توانید به صورت بی سیم اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نه =