نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این روزها روشن نشدن تلویزیون های هوشمند ذهن بسیاری از کاربران و طراحان این دستگاه های هوشمند را درگیر خود کرده است. بسیاری از کاربران دنبال راه هایی برای جلوگیری از این مشکل هستند. از این رو در این مقاله از نمایندگی ایکس ویژن قصد داریم مهم ترین دلایل روشن نشدن تلویزیون های این برند را به شما معرفی کنیم.

تصور کنید روی مبل خانه خود نشسته و منتظر پخش سریال مورد علاقه تان هستید. در این هنگام دکمه پاور ریموت کنترل تلویزیون خود را فشار داده اما تلویزیون به هیچ عنوان روشن نمی شود. برخی اوقات صفحه نمایش روی لوگوی شرکت سازنده گیر کرده اما در بعضی موارد صفحه نمایش تلویزیون به کلی سیاه می شود. در این موارد چه باید کرد؟

قبل هر چیز آرامش خود را حفظ کنید. در این موارد بهتر است به تلویزیون دست نزده و خیلی فوری به مرکز فنی یک نمایندگی معتبر زنگ بزنید. توصیه می کنیم اگر دانش کافی در زمینه تعمیر یا عیب یابی تلویزیون خود را ندارید، هیچ اقدامی روی آن انجام ندهید.

دلایل روشن نشدن تلویزیون های هوشمند

روشن نشدن تلویزیون های هوشمند در اثر عوامل مختلفی رخ می دهد که در این بخش سعی می کنیم به برخی از این دلایل اشاره کوتاهی داشته باشیم.

خرابی و اختلال در برد پاور تلویزیون

اولین و مهم ترین دلایل روشن نشدن تلویزیون مربوط به خرابی و اختلال در برد پاور آن است. برد پاور ولتاژ مورد نیاز تلویزیون ها را تامین می کند. این قطعه در اثر عوامل مختلف مانند توان مصرفی بیش از اندازه یا حرارت بسیار بالا می تواند خراب شود.

این مطلب را از دست ندهید   پرش تصویر تلویزیون ایکس ویژن

برد پاور معمولا در اثر نوسان های شدید برق از کار افتاده و در برخی اوقات کاملا می سوزد. بهتر است برای رفع این مشکل حتما از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

خرابی مین برد تلویزیون

علاوه بر برد پاور خرابی مین برد یا همان برد اصلی هم می تواند در روشن نشدن تلویزیون نقش مهم و اصلی داشته باشد. بهتر است عیب یابی و تعمیر مین برد تلویزیون خود را به دست یک متخصص حرفه ای بسپارید.

تمام شدن باتری کنترل تلویزیون

خیلی اوقات ما دنبال دلایل سخت و پیچیده برای روشن نشدن تلویزیون خود هستیم اما در کمال تعجب می بینیم با تعویض باتری کنترل تلویزیون این مشکل به راحتی برطرف می شود. پس پیشنهاد می کنیم هنگام روشن نشدن صفحه نمایش تلویزیون هوشمندتان در اولین قدم کنترل آن را بررسی کنید.

ورود هرگونه ضربه دلیل روشن نشدن تلویزیون

اگر در منزل کودک دارید، پیشنهاد می کنیم از تلویزیون های هوشمند دیواری استفاده کنید. به این ترتیب کودک شما نمی تواند به راحتی به تلویزیون دسترسی داشته یا به آن ضربه وارد کند. ورود هرگونه ضربه به تلویزیون می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری به پنل تصویر یا قطعات مختلف آن وارد کند.

حالا که با دلایل روشن نشدن تلویزیون های هوشمند آشنا شدید، چگونه می توانیم این مشکلات را برطرف کنیم؟

روش های رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن

معمولا روش های مختلفی برای برطرف کردن این روش وجود دارد اما قبل هر چیز باید شدت آسیب دیدگی برای شما مشخص شود. گاهی اوقات تنها با یک تعویض باتری ساده ریموت کنترل مشکل به کلی برطرف می شود اما گاهی اوقات به تعمیرات تخصصی نیاز دارید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل پیکسل شدن در تلویزیون

همکاران ما در واحد تعمیرات تلویزیون های شارپ تا رفع کامل این مشکل همراه شما هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =