نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هر چیزی که سیگنال بین ماهواره دایرک تی وی در مدار و گیرنده HD DVR شما را قطع کند، این پتانسیل را دارد که یک شب در مقابل تلویزیون ایکس ویژن را به یک تجربه خسته کننده تبدیل کند. Pixelation و Freeze-framing دو مسئله ای هستند که وقتی سیگنال ماهواره مسدود می شود ظاهر می شوند. با این حال، یک ماهواره مسدود شده تنها دلیل این مشکلات نیست.

مشکل گیرنده DVR HD DirecTV با پیکسل شدن و توقف و حرکت در حین پخش

تجهیزات ناسازگار

گیرنده DirecTV HD DVR هم به تلویزیون ایکس ویژن و هم به طول کابل کواکسیال متصل است که گیرنده را به بشقاب ماهواره ای خانه شما متصل می کند. گیرنده HD DVR و تلویزیون ایکس ویژن شما باید سازگار باشند تا به درستی کار کنند. برای مثال، اگر از تلویزیون ایکس ویژن با کیفیت استاندارد استفاده می کنید، حتی اگر گیرنده HD داشته باشید، نمی توانید برنامه های HD را تماشا کنید. تکنولوژی قدیمی نیز مقصر است. تلویزیون ایکس ویژنی با نرخ نوسازی پایین ممکن است نتواند با سیگنال ارسال شده توسط گیرنده شما هماهنگی داشته باشد. این منجر به پیکسل شدن و ثابت شدن فریم ها می شود، زیرا تلویزیون ایکس ویژن شما برای پردازش داده های گیرنده تلاش می کند.

هوای بد

عوامل هواشناسی مانند خورشید، باران و ابرها می توانند بر سیگنال DirecTV شما تأثیر بگذارند. هر چیزی که از نظر فیزیکی خط دید مستقیم بین دیش خانه شما و ماهواره DirecTV را مسدود کند می تواند سیگنال را کاهش دهد — این شامل موانع زمینی مانند گیاهان و ساختمان ها و همچنین رویدادهای آب و هوایی مانند باران، برف، برف و ابرها می شود. هنگامی که مانعی مانند این مسیر سیگنال را به خانه شما مسدود می کند، گیرنده HD DVR شما را قادر به پردازش دقیق سیگنال نمی کند، که منجر به مشکلاتی مانند پیکسل های کاشی شده و تصاویر توقف و حرکت روی صفحه نمایش شما می شود. خورشید نیز نقش دارد. شراره های خورشیدی میدان های الکترومغناطیسی زمین را مختل می کنند و باعث قطع امواج رادیویی در سیگنال شما می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی صفحه اینورتر تلویزیون LCD

تنظیم مجدد جعبه شما

گاهی اوقات بازنشانی گیرنده HD DVR تمام چیزی است که برای جلوگیری از این مشکلات تصویری لازم است. DirecTV پیشنهاد می کند گیرنده خود را به مدت 15 ثانیه از برق بکشید، سپس آن را دوباره وصل کنید. این باعث می شود گیرنده به طور خودکار خود را تنظیم مجدد کند. هنگامی که خود را بازنشانی می‌کند، به‌روزرسانی‌های فنی از DirecTV را نیز بررسی می‌کند، که در برخی موارد مشکلات پیکسل‌سازی و فریم‌بندی ثابت را حل می‌کند.

مشکلات پخش

Pixelation و Freeze-framing برای بسیاری از مشترکین DirecTV در هنگام استفاده از ویژگی های DVR گیرنده، مشکل مهم تری است. مکانیسم پخش DVR به شما اجازه می دهد تا برنامه های ضبط شده را به جای تلویزیون ایکس ویژن زنده تماشا کنید. گیرنده DirecTV HD DVR برای فراهم کردن فضای ذخیره‌سازی تا حد امکان، برنامه‌ها را با کیفیت پایین‌تری نسبت به پخش زنده تلویزیون ایکس ویژنی ضبط می‌کند. “Catch 22” این سناریو این است که کیفیت پایین نمایش ضبط شده منجر به مشکلات تصویر مانند فریم فریم و پیکسل شدن می شود. علاوه بر این، اگر گیرنده شما در حین ضبط یک نمایش با هر گونه وقفه سیگنال مواجه شد، آن را در حین پخش نیز مشاهده خواهید کرد.

درخواست کمک

اگر می‌دانید که تجهیزات ناسازگار یا قدیمی مشکلی ایجاد نمی‌کنند، و یک انسداد فیزیکی را به‌عنوان دلیل مشکلات تصویر خود از بین برده‌اید، ممکن است مشکل تجهیزات در انتهای DirecTV باشد. با خط خدمات مشتریان شرکت به شماره 1-800-531-5000 تماس بگیرید و از پشتیبانی فنی بخواهید. یک نماینده آموزش دیده می تواند شما را در فرآیند آزمایش ماهواره راهنمایی کند تا مطمئن شود که در جهت بهینه جهت دریافت قوی ترین سیگنال ممکن است. گاهی اوقات، یک گیرنده HD DVR معیوب ممکن است مقصر باشد. جایگزین کردن گیرنده با گیرنده جدید ممکن است مشکلات تصویر را حل کند.

این مطلب را از دست ندهید   آیا باید تلویزیون ایکس ویژن را در حالت آماده به کار بگذارید؟

مقالات مرتبط:

تلویزیون HDR

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =