نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مبدل DIY VGA به USB

رابط Video Graphics Array (VGA) عنصری ضروری از سخت افزار رایانه مدرن است. احتمال اینکه شما از کانکتور VGA برای اتصال مانیتور به کامپیوتر استفاده کرده اید، خوب است. اتصال VGA وظیفه اطمینان از تفسیر و نمایش صحیح داده های منتقل شده توسط کارت گرافیک رایانه بر روی نمایشگر را بر عهده دارد. این نوع اتصال با اتصال جهانی Universal Serial Bus (USB) تفاوت قابل توجهی دارد. اگرچه نمی توانید مبدل VGA-to-USB خود را ایجاد کنید، اما می توانید از کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت این دو قالب داده و اینکه چگونه یک آداپتور خریداری شده در فروشگاه می تواند به شما در استفاده از قدرت هر دو قالب داده محبوب کمک کند، می توانید سود زیادی کسب کنید.

درباره VGA و USB

در سطح پایه، VGA و USB هرکدام شکل دیگری از انتقال داده را نشان می دهند. اتصالات VGA متصل به یک پریز 15 پین و کابل هستند که به طور انحصاری سیگنال های ویدئویی RGBHV را منتقل می کنند. این مخفف مخفف قرمز، سبز، آبی و افقی / همگام سازی عمودی است. در نهایت، کابل VGA وظیفه انتقال کلیه عناصر و اطلاعات مورد نیاز برای بازآفرینی دقیق تصویر روی صفحه را دارد.

پس از معرفی در سال 1987، VGA به سرعت به یکی از محبوب ترین و همه گیرترین شکل اتصال ویدیویی تبدیل شد. در سال های اخیر، VGA به آرامی با قالب های مدرن تر جایگزین شده است، از جمله رابط تصویری دیجیتالDVI) ) و رابط چند رسانه ای با وضوح بالا یا HDMI که همیشه محبوب است. از این کابل به راحتی می توانید برای انتقال داده های خود استفاده نمایید. همچنین به خاطر داشته باشید که حتما در هنگام تهیه ی این کابل ها از مکان های معتبر و همچنین از شرکت سازنده ی معتبری استفاده نمایید تا بعد از مدتی این کابل به دستگاه فرستنده و همچنین تلویزیون شما اسیبی وارد نکند.

این مطلب را از دست ندهید   چشمک زدن یا Image Flicker در تلویزیون

این به معنای این نیست که VGA دیگر استفاده نمی شود، بلکه فقط این است که دیگر جز جدایی ناپذیر مانیتورهای رایانه یا سایر فرمت های صفحه بزرگ محسوب نمی شود. هر کجا که قصد خرید کابل VGA را دارید، احتمال اینکه بتوانید درجه و کیفیت مشابهی را داشته باشید بسیار خوب است.

بررسی اصول USB

در حالی که VGA وظیفه انتقال مجموعه ای دقیق از داده های مربوط به ویدئو را بر عهده دارد، USB یک پروتکل ارتباطی گسترده تر است که به عنوان استاندارد عمل می کند و به وسیله آن اشکال مختلف جانبی سخت افزاری مانند صفحه کلید و درایوهای سخت با یکدیگر تبادل داده می کنند. یک کابل USB Walmart باید عملکرد یکسانی با کابل USB از هر فروشگاه فناوری داشته باشد.

به خودی خود، USB درجه عملکرد گسترده تری نسبت به یک کابل استاندارد VGA به دست می آورد. لازم به یادآوری است که هر دو VGA و USB توانایی تبادل داده با یکدیگر را ندارند مگر اینکه از نوعی واسطه استفاده شود، به همین دلیل استفاده از آداپتور VGA به USB برای انتقال صحیح داده ضروری است.

آداپتورهای DIY VGA-to-USB

به طور گسترده تعریف شده، یک آداپتور VGA به USB طراحی شده است تا به دستگاه های VGA امکان انتقال داده از طریق پورت USB را بدهد. برای رسیدن به این هدف، آداپتور یک پورت VGA را تقلید می کند و به طور موثر مشکلات ناسازگاری ارائه شده توسط USB را دور می زند. به احتمال زیاد هیچ روش DIY برای ایجاد مبدل VGA به USB خود وجود ندارد. انجام این کار به دانش سطح متخصص فن آوری رایانه و طراحی پردازنده نیاز دارد. خوشبختانه این آداپتورها را می توان از طریق خرده فروشی های بزرگ رایانه ای نسبتاً ارزان خریداری کرد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع لکه ابری در صفحه تلویزیون LCD

پس از تهیه آداپتور، اتصال VGA را به انتهای ماده آداپتور متصل کرده و قسمت انتهایی آن را به پورت USB رایانه خود متصل کنید. اگر از رایانه ویندوزی استفاده می کنید، احتمال اینکه در این مرحله نیاز به نصب درایور داشته باشید زیاد است. موارد مشابه ممکن است با کاربران Mac روبرو نشوند. وقتی روند کار با موفقیت به پایان رسید، می توانید از آداپتور VGA-to-USB خود برای کارهایی مانند اتصال مانیتور رایانه دوم به تنظیمات خود استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =