نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شکستگی و خراش‌خوردگی تلویزیون

امروزه تلویزیون‌های تخت با فناوری پیشرفته در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که نسبت به دستگاه‌های CRTV مزایای بیشتری دارند. از جمله مشکلاتی که برای هر کاربر ممکن است پیش بیاید، شکستگی یا خراشیدگی صفحه نمایش در اثر ضربه و فشار می‌باشد. با توجه به قیمت‌های سنگینی که این تلویزیون‌ها دارند، رخداد همچین مشکلاتی، کابوسی ترسناک هستند. این مشکل به خاطر عدم استفاده صحیح رخ داده و در بعضی مواقع کاربران برای پاک کردن صفحه نمایش به جای به کار گیری دستمال ضد خش از یک پارچه ضخیم استفاده و عمل پاکسازی را با فشار بیشتری انجام می‌دهند.

شاید این عمل برای یکی دو بار خطرناک نباشد اما چنانچه روزانه با این شیوه اقدام به تمیز نمودن تلویزیون بکنید، باید انتظار ایجاد خطوط عمودی و افقی یا خش را داشته باشید. بنابراین توصیه می‌شود، هنگام استفاده از تلویزیون بسیار مراقب نمایشگر به ویژه حین حمل و جابه‌جایی باشید.

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون

زمانی که تعمیر صفحه نمایشگر شکسته یا خراشیده لازم است، راه‌حل‌های متفاوتی برای رفع این مشکلات به وجود می‌آید. در واقع بیشتر آسیب‌های تلویزیون مربوط به نمایشگر یا صفحه دستگاه می‌باشد. چنانچه چیزی داخل سیستم نفوذ نکرده باشد، می‌توان به روش‌هایی آن را برطرف کرد. البته پیشنهاد ما سپردن دسگاه به یک متخصص ماهر و باتجربه است چون آشنایی کامل با پیکربندی و خرابی لایه‌های داخلی آن دارد و به راحتی عیب‌یابی و تعمیر می‌کند.

خراش خوردگی تلویزیون

خراش‌خوردگی به صورت خطوط عمودی یا افقی در اثر برخورد با اشیاء یا تمیز غیر اصولی به وجود می‌آید. برای پیشگیری از بروز این مشکل حتماً برای صفحه نمایش تلویزیون یک محفظ صفحه نمایش مقاوم به ضربه و خط و خش تهیه کنید. اما جهت تعمیر در خانه نیازمند ابزارهای لازم این کار هستید.

این مطلب را از دست ندهید   مدت زمان کارایی تلویزیون

 یکی از شیوهای کاربردی استفاده از ضد خش مخصوص تلویزیون است که امن‌ترین و آسوده‌ترین طریقه برای از بین بردن خش از روی نمایشگر است. همچنین می‌توانید محیط آسیب دیده را با ایزوپروپیل الکل رقیق کرده و یک قطره کوچک از روغن مایع را روی پنبه چکانده و روی محل خراشیده شده بکشید.

خراشیدگی‌های کوچک را می‌توان با روش‌های بالا حل کرد. اما برای خش‌های بزرگ یا ترک‌ها بعد از تمیز کردن سطح آسیب دیده با ایزوپرپیل، مقداری نفت ژله‌ای را بر روی دستمال ریخته و روی سطح بکشید. نفت به عنوان یک راه‌حل آسان، سریع و مقرون به صرفه عمل می‌کند ولی گره‌گشای کلی و ثابت نیست و فقط برای صدمات جزئی مناسب می‌باشد. معممولاً برای ترک‌های بزرگ، جایگزین کردن پنل بهتر است. در تعمیرگاه مرکز تعمیرات ایکس ویژن از تجهیزات پیشرفته همانند دستگاه لیزر ماشین برای رفع خط و خش آل سی دی استفاده می‌گردد.

صفحه شکسته

اگر نمایشگر تلویزیون شما دچار شکستگی شده، دو گزینه را پیش رو دارید: یا یک تلویزیون جدید بخرید یا صفحه نمایش دستگاه را عوض کنید. در صورت بروز این مشکل، پیش از هر کاری با کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن تماس گرفته تا تیم فنی را برای مشاهده و بررسی دستگاه‌تان اعزام کنند. کادر فنی بعد از بررسی وسیله شما بهترین توصیه را برای حل دستگاه‌تان معرفی می‌کند. از آنجا که بخش اعزم یا بالای 70 درصد قیمت یک تلویزیون صفحه نمایش است و هزینه تعویض هم با خرید یک محصول نو برابری می‌کند. اقدام به تهیه یک تلویزیون جدید بکنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =