نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه کامپیوتر خود را برای پخش HDMI Audio به تلویزیون سوق می دهیم؟

رابط رسانه ای با وضوح بالا (HDMI) یک اتصال صوتی و تصویری برای انتقال سیگنال دیجیتال از یک جز الکترونیکی به جز electronic دیگر، مانند رایانه به تلویزیون است. رایانه های جدیدتر مجهز به پورت HDMI اتصال با کیفیت بالا را برای تصویر عالی و صدای براق ارائه می دهند. تلویزیون برای پخش صدا از رایانه باید به جک HDMI نیز مجهز باشد. از آنجا که HDMI فیلم را نیز ارائه می دهد، از تلویزیون می توان برای مشاهده محتوا از طریق رایانه نیز استفاده کرد. روند انجام این عملیات بسیار اسان است پس با ما همراه باشید.

مرحله 1

برای این کار ابتدا نیاز به کابل HDMI دارید تا بتوانید ارتباط را برقرار کنید. به خاطر داشته باشید که باید از کابل HDMI  با کیفیت استفاده کنید و همچنین شرکت سازنده ی کابل نیز کعتبر باشد زیرا کابل های نا مرغوب می توانند به رایانه و تلویزیون شما اسیب وارد کنند. دوشاخه شش طرفه کابل HDMI را به جک HDMI OUT در پشت کامپیوتر و جک HDMI IN در پشت تلویزیون وصل کنید. شاخه در حالی که طرف عریض آن رو به بالا است قرار می گیرد.

مرحله 2

بعد از نصب کابل HDMI حال باید رایانه را روشن کنید، روی دکمه( Start)  کلیک کنید و Control Panel را انتخاب کنید. سپس بر روی نماد درگاه HDMI دوبار کلیک کنید تا از آن اتصال برای خروجی صدا استفاده کنید.

مرحله 3

یک منبع صوتی را مانند رایانه لوحی CD، فایل صوتی دیجیتال یا محتوای وب در رایانه پخش کنید تا بتوانید بررسی کنید که ارتباط به راحتی رخ داده است یا خیر و ازمایش ارتباط را انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد برد پاور تلویزیون

مرحله 4

حال بعد از انتقال محتویات به راحتی می توانید تلویزیون را روشن کرده و میزان صدا را به میزان دلخواه تنظیم کنید و از تماشای فایل ها و یا فیلم خود لذت ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =