نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این مقاله می خواهیم دلایل مهم گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای را به شما توضیح دهیم. گاهی اوقات تلویزیون به صورت خودکار فعال شده و دیگر قادر به استفاده از آن نیستید. ساختار تلویزیون های هوشمند امروزی دارای پیچیدگی های فراوانی است که خرابی در هر کدام از این اجزا باعث گیر کردن دستگاه در حالت استندبای می شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای چه زمانی دردسرساز می شود؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، ماندن تلویزیون در حالت استندبای می تواند یک هشدار بزرگ برای دستگاه شما باشد. در این حالت تلویزیون خاموش شده و چراغ پاور آن شروع به چشمک زدن می کند. این موضوع زمانی دردسرساز می شود که تکرار شده و تلویزیون مدت زمان زیادی را در این حالت بماند. گاهی اوقات ورودی های HDMI غیر فعال می شوند. فراموش نکنید که اگر تلویزیون به مدت طولانی در حالت استندبای قرار بگیرد، هزینه تعمیرات دستگاه شما بیشتر می شود. گاهی اوقات شدت آسیب دیدگی به قدری زیاد است که تلویزیون به کلی از کار افتاده و هیچ راهی به جز تعمیر آن ندارید. خراب شدن برد پاور معمولا منجر به گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای می شود.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات نمایندگی ایکس ویژن برای رفع خرابی های مربوط به تلویزیون از جمله گیر کردن در حالت استندبای همراه شما هستند.

مشکلات مین برد دلیل گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای

مشکلات  مین برد یا همان برد اصلی منجر به گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای می شوند. مین برد بعد پنل یکی از مهم ترین اجزای تلویزیون است که در صورت بروز هرگونه خرابی در آن تلویزیون به کلی از کار افتاده و خاموش می شود. گاهی اوقات این قطعه ارزشمند در اثر استفاده غیر اصولی کاربران و نفوذ آب یا هر مایع دیگر خراب می شود. در این شرایط کارشناسان ما در نمایندگی ایکس ویژن ابتدا دستگاه شما را مورد بررسی و عیب یابی دقیق قرار داده سپس مشکلات آن را در اسرع وقت برطرف می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش قدرت سیگنال تلویزیون ایکس ویژن

استفاده از کابل HDMI بی کیفیت

کیفیت کابل HDMI نقش مهم و تعیین کننده ای در سلامت تلویزیون شما دارد. استفاده از کابل های تقلبی و نامرغوب باعث وارد شدن آسیب های زیاد به تلویزیون و مدارهای آن می شوند. اگر این مشکلات ادامه پیدا کند، مین برد خراب شده و در دراز مدت سی پی یو تلویزیون شما هم از بین می رود.

استفاده از کابل های اورجینال و اصل سلامت تلویزیون شما را تامین می کند. کابل های باکیفیت معمولا قیمت بالاتری دارند اما ارزش خرید دارند.

تعمیر تلویزیون در نمایندگی ایکس ویژن همراه گارانتی

تلویزیون مانند هر وسیله الکترونیک از آسیب های نرم افزاری و سخت افزاری در امان نیست. بی احتیاطی کاربران در بروز این مشکلات تاثیر بسیار زیادی دارد. کارشناسان ما در نمایندگی ایکس ویژن در هر مرحله از عیب یابی و تعمیر دستگاه در کنار شما هستند. نکته مهم و قابل ذکر اینکه کلیه خدمات این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه های معتبر به مشتریان ارائه می شود.

در ادامه همراه ما باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =