نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه حمل و نقل یک تلویزیون LCD با خواباندن آن

چه به تازگی یک تلویزیون LCD جدید خریداری کرده باشید و چه به مکان جدیدی منتقل شوید ، حمل و نقل ایمن تلویزیون مهم است. با جعبه یا بدون جعبه ، بهترین راه برای جابجایی تلویزیون خواباندن صاف است. این به همراه داشتن تلویزیون و همچنین حرکت آن در یک وسیله نقلیه  را بسیار اسان کرده است و همچنین از بروز خرابی و یا شکستپی نیز جلوگیری می کند.

مرحله 1

برای سبک تر کردن تلویزیون باید پایه و دستگاه اصلی را از یکدیگر جدا کنید تا برای حمل و نقل نیز آسان شود و همچنین از بروز اسیب دیدگی و شکستگی تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید. پایه تلویزیون یا پایه دیواری را از تلویزیون جدا کنید. با استفاده از پیچ گوشتی فیلیپس ، پیچ هایی را که پایه را وصل می کنید و به تلویزیون متصل می کنید ، بردارید. پیچ ها در سمت عقب تلویزیون قرار دارند.

مرحله 2

در هنگام قرار دادن دستگاه در وسیله نقلیه نیز نکاتی وجود دارد. هنگام قرار دادن تلویزیون در وسیله نقلیه ، آن را به سمت بالا قرار دهید. برای انتقال تلویزیون به اتاق دیگری از همین روش استفاده کنید.

مرحله 3

صفحه را با ملافه ، پتو یا چیز نرم بپوشانید. این ظریف ترین قسمت تلویزیون است و مهم است که اجازه ندهید چیزی روی آن بیفتد یا با آن تماس پیدا کند. از قرار دادن اجسام سنگین در تلویزیون که به صفحه آسیب می رسانند خودداری کنید.

مرحله 4

تلویزیون را بردارید و سطح تلویزیون و صفحه را بالا نگه دارید. انگشتان را از صفحه دور نگه دارید.

این مطلب را از دست ندهید   قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

مرحله 5

تلویزیون را روی میز یا خارج از مسیر قرار دهید تا پایه یا پایه دیواری آماده مونتاژ مجدد شود. تلویزیون را به پایه وصل کنید و دوباره آن را روی دیوار یا پایه تلویزیون قرار دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =