نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان کنترل از راه دور گمشده یا خراب را جایگزین کرد

اگر کنترل از راه دور خود را گم کردید یا دیگر کار نکرد ، دیگر لازم نیست یک دستگاه جایگزین مخصوص دستگاه خریداری کنید. کنترل از راه دور جهانی وجود دارد که با چندین دستگاه سازگار است و حتی برنامه های موبایلی وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید تا اینکه یک دستگاه جدید خریداری کنید. پس با ما همراه باشید.

یک ریموت کنترل خراب یا گمشده را با یک ریموت جهانی جایگزین کنید

فروشگاه های بزرگ دارای طیف وسیعی از کنترل از راه دور جهانی هستند. کنترل از راه دور جهانی خاص مارک نیستند ، بنابراین می توانید تقریباً از هر سازنده لوازم الکترونیکی با هر مدل دستگاهی از آنها استفاده کنید. بیشتر ریموت های جهانی با چندین دستگاه کار می کنند ، بنابراین می توانند تلویزیون ، جعبه کابل و سایر وسایل جانبی مانند دستگاه های پخش دی وی دی و دستگاه های جریان شما را کنترل کنند. برای اطمینان از سازگاری دستگاه هایتان ، حتماً بسته را بخوانید.

بسته به اینکه چند دستگاه با کنترل از راه دور استفاده می کنید ، ممکن است تنظیم اصلی مدتی طول بکشد. کنترل از راه دور جهانی گاهی اوقات با لیستی از شماره کد برای لیست عظیمی از دستگاه ها همراه است. باید هر دستگاهی را که می خواهید استفاده کنید جستجو کنید و سپس کد مناسب را روی صفحه کلید وارد کنید. از راه دور جدیدتر به طور خودکار این کار را انجام می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   سیاه شدن تصویر صفحه تلویزیون

از راه دور از تولید کننده بخرید

اگر نمی خواهید یک کنترل از راه دور جهانی داشته باشید ، سازنده دستگاه شما باید یک مدل جایگزین را به فروش برساند. به وب سایت سازنده بروید یا با سازنده تماس بگیرید تا ببینید آنها چگونه می توانند به شما کمک کنند. اگر سازنده نتواند مستقیماً از طریق تلفن یا اینترنت به شما بفروشد ، باید بتواند شما را به نزدیکترین خرده فروش هدایت کند.

ملاحظات خرید ریموت جدید

کنترل از راه دور کوچکتر شده است ، با این وجود دکمه های بیشتری دارند. حتما یک کنترل از راه دور بخرید که به راحتی در دست شما قرار دارد و دکمه های آنقدر بزرگ است که بدون فشار دادن دکمه های دیگر فشار دهید. دکمه های روشن در هنگام چرخش شبانه کانال ها نیز مزیت خوبی دارند.

دوام مسئله دیگری با کنترل از راه دور است. هنگامی که به دنبال مدل های مختلف در فروشگاه هستید ، دشوار است بدانید کدام یک از راه دور نیازهای عملکرد و دوام شما را برآورده می کند. این جایی است که یک ضمانت خوب نتیجه می دهد. در صورت تصمیم به بازگرداندن کنترل از راه دور ، سیاست بازگشت فروشگاه نیز به همان اندازه مهم است.

مشترکان کابل و ماهواره

اگر ریموت شما توسط شرکت کابلی یا ماهواره ای شما تأمین شده است ، پس باید برای تعویض با این شرکت تماس بگیرید. در صورت خراب شدن ، شرکت باید یکی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. در صورت گم شدن ، ممکن است مجبور شوید هزینه جایگزینی را پرداخت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   پرش تصویر در تلویزیون

یک برنامه کنترل از راه دور بارگیری کنید

بسته به دستگاهی که باید از آن استفاده کنید ، ممکن است یک برنامه موبایل وجود داشته باشد که به عنوان کنترل از راه دور کار می کند. فقط مرورگر وب خود را باز کرده و نام دستگاه خود + برنامه کنترل از راه دور را جستجو کنید. برخی از برنامه های موجود برای دستگاه های Android و iOS شامل موارد زیر است:

15 برنامه ای که آیفون شما را به یک کنترل از راه دور تبدیل می کند

برنامه Comcast XFINITY TV Remote برای دستگاه همراه Apple یا Android با Comcast TV Boxes کار می کند.

برنامه Android TV Remote Control با تلویزیون های Android کار می کند.

برنامه Easy Universal TV Remote با طیف وسیعی از تلویزیون ها کار می کند.

برنامه Apple TV اپل تی وی شما را کنترل می کند.

3/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شانزده =