نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون یکی از ضروری‌ترین وسایل الکترونیکی خانگی است که وجود آن در خانه‌ای لازم است. ضرورت وجود این دستگاه باعث میشود که در جهت صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات دستگاه، تا حد ممکن از آن مراقبت کنیم.

توصیه برای مراقبت از تلویزیون LED و LCD (قسمت دوم)

6-تلویزیون را دور از وسایل مغناطیسی قرار دهید

تلویزیون خود را از اشیایی که دارای امواج الکترومغناطیسی یا الکتریسیته ساکن هستند؛ مانند فن‌ها، تلفن‌های همراه، GPS و سایر تجهیزات الکتریکی دور نگه دارید. زیرا ممکن است باعث ایجاد اختلال در تصویر شود و همچنین بر روی حافظه فلش تلویزیون شما تأثیر بگذارد. این امر می تواند طول عمر ماینتور تلویزیون شما را به خطر بیندازد.

7-یک متعادل کننده ولتاژ برای دستگاه تهیه کنید

گاهی ممکن است بوی سوختن از سمت مدارات خارجی تلویزیون حس کنید. نوسان ولتاژ برق ورودی به دستگاه گاهی اوقات باعث می شود که ولتاژ بیش از حد از تلویزیون شما عبور کند. این اتفاق بیشتر در فصل‌های بارانی اتفاق می افتد اما هر زمان دیگری نیز ممکن است اتفاق بیفتد. این موضوع فقط مختص تلویزیون نیست بلکه همه ابزارهای الکترونیکی در معرض چنین اتفاقی هستند. سعی کنید یک کنترل کننده ولتاژ(متعادل کننده ولتاژ) مناسب برای تلویزیون تهیه کنید تا خیالتان راحت باشد.

8-تلویزیون شما نیاز به تنفس دارد

دستگاه تلویزیون شما به فضای مناسب برای تهویه نیاز دارد. به طور کلی تلویزیون، به دلیل مقدار میزان برق مصرفی، گرمای زیادی تولید می کند. بنابراین، بهترین کار این است که تلویزیون خود را در فضای باز و بدون رطوبت قرار دهید تا هنگام خاموش کردن تلویزیون، دستگاه خودبخود خنک شود. اگر محل قرار گرفتن دستگاه دارای تهویه مناسب باشد، حتی وقتی از آن استفاده می کنید مدار داخلی دستگاه بیش از اندازه گرم نمی‌شود و در نتیجه طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد.

این مطلب را از دست ندهید   سیر تا پیاز تعمیر فلت تلویزیون

9-تنظیمات روشنایی تلویزیون را در سطح نرمال نگه دارید

تنظیم کردن سطح روشنایی صفحه نمایش در بالاترین سطح  ممکن است طول عمر مانیتور تلویزیون شما را کاهش دهد. علاوه بر این روشنایی بیش از حد به چشم هم آسیب می‌رساند. پس برای حفظ سلامت چشم و افزایش طول عمر تلویزیون تنظیمات روشنایی صفحه را متعادل کنید.

10- تلویزیون را حتما توسط تکنسین نصب یا بسته بندی کنید

در گام اول سعی کنید حتما از فروشگاه‍های معتبر خرید تلویزیون یا هر وسیله الکترونیکی دیگری را انجام دهید. در گام بعدی وقتی دستگاه به دست شما می‌رسد حتما آسیب دیده بودن آن را بررسی کنید. شاید در حال حمل و نقل یا موارد دیگر آسیب ببیند. گاهی ممکن است به طور تصادفی هنگام باز کردن بسته‌بندی آن را بشکنید. بنابراین از هر اتفاق ناخوشایندی پیشگیری کنید و با یک تکنسین حرفه‌ای تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهد. 10 توصیه برای مراقبت از تلویزیون LED و LCD

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =