نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تمیز کردن تلویزیون اهمیت بسیار بالایی داشته و اگر به صورت درست و اصولی انجام نشود، ممکن است طول عمر این دستگاه هوشمند را کاهش دهد. گرد و غبار دشمن اصلی اجزا و قطعات تلویزیون به خصوص قطعات داخلی آن است. بنابراین یکی از راه هایی که می تواند باعث جلوگیری از آسیب به قطعات شود، تمیز کردن درست و اصول تلویزیون است. در این مقاله ترفندهای مهم تمیز کردن تلویزیون به شما آموزش داده می شوند. قبل هر چیز باید نکاتی در این خصوص رعایت کنید.

نکات مهم تمیز کردن تلویزیون هوشمند

اولین نکته اینکه به هیچ عنوان هیچ مایع شوینده ای را به طور مستقیم روی دستگاه هوشمند خود اسپری نکنید. نکته بعدی اینکه شوینده های حاوی آمونیاک یا الکل برای تمیز کردن تلویزیون به هیچ عنوان مناسب نیستند.

بهتر است برای تمیز کردن تلویزیون خود از دستمال های میکروفایبر استفاده کنید. اگر این دستمال ها را در اختیار ندارید، از دستمال های نرم، تمیز و بدون پرز استفاده کنید.

چگونه تلویزیون خود را تمیز کنم

قبل تمیز کردن تلویزیون حتما آن را خاموش کرده و از برق بکشید چون زمانی که تلویزیون در حال کار کردن است پیکسل ها گرما ایجاد کرده و نفوذ رطوبت می تواند آسیب های بیشتری به دستگاه شما وارد کند.

نکته دوم اینکه حتما از یک دستمال خشک و بدون پرز برای تمیز کردن تلویزیون خود استفاده کنید. پارچه مورد نظر شما نباید زبر باشد.

معرفی محلول های شوینده مناسب برای تمیز کردن تلویزیون

انتخاب محلول مناسب یکی از رکن های اصلی تمیز کردن تلویزیون است. در ادامه برخی از محلول های شوینده مناسب برای تمیز کردن تلویزیون های هوشمند به شما معرفی می شوند. نکته مهم اینکه آب معمولی اصلا مایع مناسبی برای تمیز کردن تلویزیون های هوشمند نیست. سعی کنید برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون خود به هیچ عنوان از شیشه شوی استفاده نکنید چون این کار آسیب های جدی تری به دستگاه شما وارد می کند.

این مطلب را از دست ندهید   حذف رگه ها از صفحه تلویزیون lcd

استفاده از الکل هم نمی تواند راه مناسبی برای تمیز کردن تلویزیون شما باشد زیرا صفحه نمایش را به مرور تیره می کند.

بهتر است برای تمیز کردن تلویزیون هوشمند خود از ترکیب آب مقطر با سرکه استفاده کنید. نسبت سرکه به آب در این محلول 1 به 2 است. آب مقطر برعکس آب شیر املاح معدنی و رسوب نداشته و بعد خشک شدن از خود لکه ای به جا نمی گذارد. اگر از محلول های تمیزکننده ال سی دی های تلویزیون استفاده می کنید بهتر است آن را مستقیم روی صفحه نمایش اسپری نکنید.

برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون های هوشمند کمی محلول پاک کننده را روی یک دستمال تمیز، نرم و بدون پرز اسپری کرده سپس به آرامی صفحه نمایش را تمیز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی ایکس ویژن در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =