نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه اندازه صفحه نمایش کامپیوتر را در تلویزیون بزرگتر کنیم

اتصال کامپیوتر به تلویزیون راه خوبی برای تماشای فیلم یا مشاهده تصاویر ذخیره شده در رایانه است. وقتی تلویزیون به رایانه شما متصل شد و نمایشگر به تلویزیون منتقل شد ، تلویزیون دقیقاً مانند مانیتور کامپیوتر عمل می کند ، بنابراین تغییر اندازه صفحه به همان روشی است که در مانیتور کامپیوتر یا هنگام استفاده از پروژکتور با رایانه کار می کند. این روش اندازه صفحه شما را در ویندوز ویستا و ویندوز 7 تغییر می دهد.

مرحله 1

برای اینکار باید بین رایانه و تلیوزیون ارتباط برقرار کنید تا محتوایات رایانه در تلویزیون به اشتراک گذاشته شود. رایانه خود را به تلویزیون وصل کنید تا صفحه نمایش در تلویزیون نشان داده شود.

مرحله 2

سپس باید تنظیمات تلویزیون خود را تغییر دهید تا بتواند رایانه را شناسایی نمایید. برای اینکار روی منوی  (Start) کلیک کنید و (Control Panel) را باز کنید.

مرحله 3

منوی (ظاهر و شخصی سازی) را باز کنید و (تنظیم صفحه وضوح) را کلیک کنید. با این کار پنجره ای با گزینه های (نمایش) ، (وضوح) و (جهت گیری) ظاهر می شود. بعد از نمایش اطلاعات و محتویات خود به راحتی می توانید محتوایات را مشاهده کرده و تنظیمات صفحه نمایشگر را تغییر داده و به تنظیمات دلخواه تغییر دهید تا تجربه ی نمایش دلخواه شما باشد.

مرحله 4

روی پیکان کنار «وضوح» کلیک کنید و وضوح تلویزیونی را که برای نمایش طراحی شده است انتخاب کنید. این اطلاعات را می توانید در کتابچه راهنمای مالک تلویزیون خود بیابید. برای تغییر وضوح به راحتی می توانید این تغیرات را اعمال نمایید تا به وضوح دلخواه نزیک شوید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت بین کابلهای SATA آبی و قرمز

مرحله 5

برای استفاده از وضوح جدید روی (اعمال) کلیک کنید و سپس (نگه داشتن) را کلیک کنید.

سپس ارتباط بین رایانه و تلوزین به اتمام رسید است و می توانید محتویات را مشاهده نمایید.

2/5 (4 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =