نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال تلویزیون ایکس ویژن به شبکه اینترنت

تلویزیون‌های امروزی پیشرفت چشمگیری داشته و امکانات بیشتر و با کیفیتی که استفاده از آن را جذاب و لذت بخش کرده است، اضافه شده‌اند. شرکت‌ها نسل جدیدی به نام تلویزیون‌های هوشمند را روانه بازار کرده‌اند که قادر خواهید بود از امکانات متنوعی چون اتصال به اینترنت و جستجو در وب و تصب و اجرای اپلیکیشن‌ها بهره ببرید. در این مقاله به نحوه اتصال دستگاه به اینترنت صحبت می‌کنیم تا اگر سؤالی برایتان در این زمینه پیش آمده یا نمی‌دانید برای استفاده از Internet چه کاری انجام دهید، به راحتی حل نمایید.

اتصال تلویزیون به اینترنت

تلویزیون اینترنتی در واقع یک فناوری پیشرفته بوده و امکان استفاده از امکانات اینترنت مثل گشت و گذار در نت با مرورگر، تماشای آنلاین فیلم، انجام بازی آنلاین و نصب و اجرای انواع اپلکیشن در بستر Internet روی دستگاه و دانلود موسیقی فراهم شده است. در تلویزیون‌های اندرویدی قادر به صادر فرمان‌های مختلف اندرویدی هستید و در صورت احتیاج اپلیکیشن یا بازی را از فروشگاه Android دریافت و اجرا کنید. همچنین با برنامه‌های تماس آنلاین به راحتی قادرید با دوستان و آشنایان خود به صورت صوتی و تصویری گفتگو کرده که برای این کار احتیاج به یک دوربین متصل به TV است.

اتصال تلویزیون به شبکه از روش‌های پورت Ethernet و شبکه‌های بی‌سیم صورت می‌گیرد که هر کدام مزایا و معایب خود را داشته و در جای خود بسیار راه‌گشا و به راحتی می‌توانید از دستگاه هوشمند خود لذت ببرید.

اتصال تلویزیون به اینترنت از طریق شبکه Ethernet

شما می‌توانید از طریق اتصال پورت LAN به تلویزیون با مودم خارجی، تلویزیون خود را به شبکه اینترنت متصل نمایید که برای این کار بایستی کابل LAN را هم به TV و هم Modem متصل کرده و دکمه Home یا MENU را از روی ریموت زده و سپس در بخش Network گزینه مورد نظر را روی Cable قرار دهید. در صورت برقراری اتصال صحیح، تلویزیون به صورت خودکار آدرس IPو سایر اطلاعات شبکه را دریافت می‌کند. جهت اطمینان از وصل بودن اینترنت در قسمت Setup و Cable Network setup گزینه Network Test را انتخاب کنید که در صورت برقراری Internet، تیک‌های مورد نظر می‌خورند.

این مطلب را از دست ندهید   خسارت آب در تلویزیون LCD

اتصال تلویزیون به اینترنت از طریق شبکه بی‌سیم

وایرلس یکی دیگر از روش‌های اتصال اینترنت به تلویزیون می‌باشد و بدین جهت می‌بایست از مودم دارای ارتباط بی‌سیم که به شبکه اینترنت با سرعت مناسب وصل می‌باشد، استفاده کرد، سپس برای اتصال وارد منوی HOME شده و در قسمت تنظیمات نوع شبکه را روی بی‌سیم قرار داده و با انجام تنظیمات به شبکه متصل شوید. همچنین اگر گوشی شما به یک شبکه Internet متصل باشد، می‌توانید با روش نقطه اتصال آن، از اینترنت موبایل در تلویزیون استفاده کنید.

عدم اتصال اینترنت به تلویزیون

چنانچه هر کدام از روش‌های بالا را تست کردید اما نتیجه نگرفتید، به دفترچه راهنما مراجعه کرده و از آن کمک بگیرید ولی اگر مشکل حل نشد، ممکن است ایراد از شبکه یا سرویس دهنده، خرابی سخت افزاری یا تنظیمات تلویزیون باشد. نخست از وجود اینترنت و شبکه مطمئن شوید، برای این کار لپ تاپ خود را به شبکه مورد نظر وصل و از وجود اینترنت اطمینان حاصل کنید و در صورت نبود شبکه با شرکت ارائه دهنده سرویس تماس بگیرید. در غیر این صورت با کارشناسان نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم را انجام داده و در صورت لازم به یک نمایندگی تعمیرات مراجعه کنید تا از نظر سخت افزاری مورد بررسی قرار گرفته و ایراد حل گردد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =