نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به گفته Dummies، کلمه “هوشمند” در صنعت فناوری به معنای دستگاهی با قابلیت عملکرد بالاتر اقتباس شده است. مشابه مسیر تلفن‌های آنالوگ به دستگاه‌های هوشمند، انتقال از پخش تلویزیون ایکس ویژن کابلی به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند مدرن از نظر فن‌آوری فراتر بوده است. با ادامه پیشرفت فناوری، مصرف‌کنندگان باید بفهمند چگونه دستگاه‌های هوشمند و صفحه‌نمایش تلویزیون ایکس ویژن خود را به کانال‌هایی که همیشه دوست داشته‌اند متصل کنند. برای آشنایی بیشتر با نحوه تنظیم تلویزیون ایکس ویژن هوشمند با آنتن به ادامه مطلب مراجعه کنید تا بتوانید تمام برنامه های مورد علاقه خود را تنظیم کنید.

  1. آنتن های کابلی را می توان از طریق پورت های ورودی متصل کرد

اکثر تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند، اگرچه مجهز به آنتن‌های پخش کابلی یا OTAP نیستند، اما در پشت آن پورت‌هایی دارند. به سادگی با استفاده از کابل HDMI، ماهواره یا جعبه کابل را به پشت تلویزیون ایکس ویژن هوشمند متصل کنید. در پشت تلویزیون ایکس ویژن هوشمند باید چندین پورت HDMI وجود داشته باشد. اگر در حال تعویض یک تلویزیون ایکس ویژن قدیمی با یک تلویزیون ایکس ویژن هوشمند هستید، همان کابلی که استفاده می‌کردید باید همچنان کار کند. هنگامی که HDMI وصل شد، دسترسی به کانال های کابلی صرفاً به تنظیم تلویزیون ایکس ویژن هوشمند خود به منبع مناسب بستگی دارد.

  1. تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند می توانند کانال های کابلی را از طریق برنامه نویسی OTA دریافت کنند

یکی از راه‌های ادامه تماشای برنامه‌های کابلی در تلویزیون ایکس ویژن هوشمند، برنامه‌ریزی از طریق هوا (OTA) است. طبق گفته CableTV، OTA نیاز به استفاده از آنتن دیجیتال دارد. این روش دریافت کابل نسبتاً مقرون به صرفه است و نیاز به راه اندازی محدود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   دیر روشن شدن تلویزیون

علاوه بر این، OTA نیز تمایل به وضوح بهتری نسبت به کابل سنتی دارد. این به دلیل فشرده سازی بیش از حد است که در پخش کابلی رخ می دهد و به طور موثر کیفیت تصویر را کاهش می دهد. این ویژگی ها OTA را به گزینه ای محبوب تبدیل می کند زیرا مصرف کنندگان بیشتری در حال غوطه ور کردن فناوری هوشمند در زندگی روزمره خود هستند.

  1. آنتن های آرایه ای هوشمند یا تطبیقی ​​راه حل های جدیدی ارائه می دهند

به گفته IJERT، شما می توانید به طور تقریبی نحوه دریافت و سازماندهی ورودی یک آنتن تطبیقی ​​را با بستن چشم ها و گوش دادن به حرکت بلندگو در اتاق مقایسه کنید. با این حال، این یک مقایسه ناقص است، اما می تواند در تجسم جزئیات فنی مفید باشد.

آنتن های هوشمند

آنتن های هوشمند به صورت بی سیم کار می کنند و از اثر تنوع در فرستنده یا گیرنده استفاده می کنند. اثر تنوع اساساً برای کاهش نرخ خطای نسبی به هنگام دریافت سیگنال عمل می کند. آنتن های هوشمند این وظیفه را با ارسال یا دریافت فرکانس های رادیویی متعدد انجام می دهند. این امر اساساً با تریگر کردن پخش بین چندین منبع و/یا مقصد، میزان خطا را کاهش می‌دهد.

آنتن آرایه تطبیقی

اگرچه عملکرد مشابهی را انجام می دهند، آنتن های آرایه تطبیقی ​​مانند آنتن های هوشمند نیستند. آنتن های آرایه تطبیقی ​​به روشی مشابه گوش انسان عمل می کنند. گوش ها صدا را از یک منبع متحرک دریافت می کنند و الگوی شناسایی شده را از سایر صداهای نامرتبط جدا می کند. آنتن هم همین کار را می کند، پخش انتخابی را جستجو می کند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای جامع نصب برنامه در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن

توانایی یک آنتن تطبیقی ​​نه تنها برای ردیابی منبع، بلکه برای پاسخ دادن به آن به آن اجازه می‌دهد بین پخش‌های دلخواه و ناخواسته تمایز قائل شود. این به خود آنتن اجازه می دهد تا بالاترین وضوح ممکن را با ثبات شناسایی و نمایش دهد.

  1. تلویزیون ایکس ویژن های هوشمند می توانند با اکوسیستم خانه تعامل داشته باشند

یکی از مزایای تلویزیون ایکس ویژن هوشمند این است که می تواند به عنصری از اکوسیستم خانه هوشمند شما تبدیل شود. تلویزیون ایکس ویژن‌های هوشمند معمولاً به کانال‌های کابلی دسترسی ندارند. با این حال، بسیاری از اطلاعات و محتوایی که کاربران به آن تکیه می‌کنند، می‌توانند از راه‌های دیگری در دسترس باشند.

اخبار، آب‌وهوا، سرفصل‌ها و تکه‌های کرکی همگی توسط طیف گسترده‌ای از اخبار و منابع رسانه‌ای آنلاین ارائه می‌شوند. گنجاندن تلویزیون ایکس ویژن خود در اکوسیستم خانه به شما امکان می دهد از هر کجا که هستید به اخبار مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

  1. آنتن آنالوگ می تواند به طور متناوب کار کند

اتصال آنتن آنالوگ به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند به بیننده امکان دسترسی به کابل محلی را می دهد. با این حال، هنگام استفاده از آنتن‌های آرایه‌ای آنالوگ در مقابل دیجیتال، هوشمند یا تطبیقی، احتمال مشکلات کیفیت تصویر بسیار بیشتر است.

از همان پورت های HDMI واقع در پشت تلویزیون ایکس ویژن هوشمند می توان برای اتصال آنتن آنالوگ به تلویزیون ایکس ویژن هوشمند استفاده کرد.

مقالات مرتبط:

خرابی صدای تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =