نمایندگی تعمیر تلوزیون ایکس ویژن

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تا به حال درباره راه های تعمیر برد پاور تلویزیون تحقیق کرده اید؟ حتما تا به حال بارها و بارها برایتان پیش آمده که تلویزیونتان دیر روشن شده یا حین کار خود به خود خاموش می شود. در چنین مواقعی باید چه کرد؟ اصلا این مشکل چرا به وجود آمده و برای رفع آن باید چه اقداماتی انجام دهیم؟

معمولا خرابی برد پاور تلویزیون منجر به بروز چنین مشکلاتی در دستگاه شما می شود. برد پاور یکی از مهم ترین قطعات در تلویزیون شماست که وظیفه اصلی آن تبدیل ولتاژ شهری به ولتاژ DC است. بنابراین با خراب شدن این قطعه کل عملکرد تلویزیون مختل می شود. در این مقاله ابتدا دلایل خرابی برد پاور تلویزیون را به شما معرفی می کنیم سپس راهکارهایی برای رفع این مشکل به شما توضیح می دهیم.

برد پاور تلویزیون چیست؟

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات تلویزیون است که وظیفه تبدیل ولتاژ شهری به ولتاژ پایین تر یا همان DC را دارد. این ولتاژ بعدا به قسمت های دیگر تلویزیون فرستاده می شود. اجازه دهید این موضوع را با یک مثال ساده برای شما توضیح دهیم. برق شهری دقیقا مثل مثل یک غذای خام برای تلویزیون است. برد پاور باعث می شود این غذای خام به خوبی پخته شود. برد پاور برق مورد نیاز تمام قطعات تلویزیون را تغذیه می کند. با توجه به مطالب بالا به این نتیجه می رسیم که اگر برد پاور خراب شود، تلویزیون به یک وسیله کاملا بی مصرف تبدیل می شود.

مهم ترین نشانه های خرابی برد پاور تلویزیون ایکس ویژن

برد پاور یا برد تغذیه تلویزیون ممکن است بر اثر عوامل مختلفی از کار افتاده و عملکرد تلویزیون را مختل کند. اولین قدم که نشان می دهد منبع تغذیه دستگاه شما از کار افتاده را می توان روشن نشدن تلویزیون محسوب کرد. در این شرایط چراغ استندبای تلویزیون روشن می شود اما خود دستگاه روشن نمی شود. نشانه دیگر چشمک زن بودن چراغ پاور تلویزیون است.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن صفحه تخت LCD

دیر روشن شدن تلویزیون

یکی دیگر از نشانه های  مهم خرابی برد پاور تلویزیون، دیر روشن شدن آن است. در این شرایط هیچ راهی به جز تعویض برد پاور ندارید. آن چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که هنگام تعویض برد پاور حتما به اصل و اورجینال بودن آن دقت کنید.

توصیه می کنیم برای تعویض برد پاور تلویزیون خود حتما با یک کارشناس متخصص و حرفه ای مشورت کنید. در غیر این صورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به تلویزیونتان وارد کنید.

تعمیر برد پاور در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع محصولات این برند ایرانی آماده ارائه هرگونه خدمات به شهروندان تهران و شهرستان های اطراف می باشد. برای استفاده از خدمات این مرکز می توانید درخواست تعمیر تلویزیون خود را در سایت ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت برای تعمیر و عیب یابی به محل سکونت شما اعزام شوند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =